2

تلاش جمهوری خواهان برای شکست باراک اوباما در انتخابات سال ۲۰۱۲

  • کد خبر : 4870
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳

جمهوری خواهان تلاش می‌کنند تا حد امکان به اقتصاد این کشور لطمه وارد کنند تا باراک اوباما رئیس جمهوری را در انتخابات سال ۲۰۱۲ شکست دهند. ارون گوپتا سردبیر روزنامه ایندپندنت نیویورک روز سه شنبه (۱۴ تیر) در گفت‌وگو با پرس تی‌وی گفت، استراتژی جمهوری خواهان برای پیروزی در انتخابات ۲۰۱۲، تلاش برای آسیب زدن […]

جمهوری خواهان تلاش می‌کنند تا حد امکان به اقتصاد این کشور لطمه وارد کنند تا باراک اوباما رئیس جمهوری را در انتخابات سال ۲۰۱۲ شکست دهند.

ارون گوپتا سردبیر روزنامه ایندپندنت نیویورک روز سه شنبه (۱۴ تیر) در گفت‌وگو با پرس تی‌وی گفت، استراتژی جمهوری خواهان برای پیروزی در انتخابات ۲۰۱۲، تلاش برای آسیب زدن به اقتصاد است، به این امید که رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری در اعتراض به شرایط کنونی، به گروه مخالف (نامزد جمهوری خواهان) رای دهند.

وی خاطر نشان کرد جمهوری خواهان معتقدند که باراک اوباما با حمایت لیبرال‌ها و حزب دموکرات، از شانس خوبی برای پیروزی در انتخابات سال ۲۰۱۲ برخوردار است، بنابراین تلاش خواهند کرد تا بحران اقتصادی را تشدید کرده و به هدف خود (شکست اوباما در انتخابات ۲۰۱۲) دست یابند.

گوپتا اختلافات جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها درباره کسری بودجه را به صحنه “تئاتر” تشبیه و این دو حزب را به تلاش برای تخریب برنامه‌های رفاه اجتماعی متهم کرد.

وی گفت: “دولت اوباما و حزب دموکرات به روشنی همراه با جمهوری‌خواهان اقدام به فریب‌کاری کرده‌اند. هر دو حزب متعهد به تخریب رفاه کشور هستند.”

سردبیر روزنامه ایندیپندنت خاطر نشان کرد که اقتصاد امریکا در چهار سال اخیر در رکود به سر برده و هیچ اثری از بهبود در آن دیده نشده است.

امریکا که در شانزدهم مه ۲۰۱۱ رسما میزان بدهی‌هایش به ۱۴٫۳ تریلیون دلار، سقف بدهی‌های دولت، رسید، هم اکنون با بحران اقتصادی روبروست.

بحران مالی کاهش خدمات اجتماعی، افزایش بهای اجناس و در نتیجه نارضایتی مردم امریکا را به دنبال داشته است.

قرار است پنجاه و هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امریکا در تاریخ ششم نوامبر ۲۰۱۲ در این کشور برگزار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر