1

اطمینان دارم که می توانیم ۳۶۰ هزار شغل را در استان تهران محقق کنیم

  • کد خبر : 4881
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۱

مرتضی تمدن با اشاره به اینکه سال جاری باید در استان تهران ۳۶۰ هزار شغل ایجاد شود، گفت: سهمیه استان تهران در سال گذشته ۱۵۰ هزار شغل بود که توانستیم ۲۵۰ هزار شغل ایجاد کنیم و امسال نیز امیدواریم بیش از ۳۶۰ هزار شغل در استان تهران ایجاد شود. افق:و‌ی حرکت عظیم جهادی بخش خصوصی […]

مرتضی تمدن با اشاره به اینکه سال جاری باید در استان تهران ۳۶۰ هزار شغل ایجاد شود، گفت: سهمیه استان تهران در سال گذشته ۱۵۰ هزار شغل بود که توانستیم ۲۵۰ هزار شغل ایجاد کنیم و امسال نیز امیدواریم بیش از ۳۶۰ هزار شغل در استان تهران ایجاد شود. افق:و‌ی حرکت عظیم جهادی بخش خصوصی در استان تهران را نشان دهنده عزم این بخش برای توسعه و آبادانی دانست و خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که می توانیم ۳۶۰ هزار شغل را در استان تهران محقق کرده و امیدوارم در آینده بتوانیم گزارش روشنی را از روند اجرای این هدف ارائه کنیم.

تمدن با اشاره به اینکه بخشی از اشتغال استان تهران در بخش ساخت مسکن مهر ایجاد شده است، گفت: بزودی ۴۵ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می شود که این موضوع نشان دهنده ایجاد اشتغال برای انواع مشاغلی است که در بحث ساختمان تأثیرگذار هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر