فرماندار تهران گفت: بازگشت مجدد سرویس ادارات را بررسی میکنیم و هرآنچه که مصلحت باشد به صورت قانونی اجرا خواهیم کرد.
وی افزود: در سالهای اخیر با تقویت سرویس حمل و نقل عمومی، شاهد گستردگی آن در سطح شهر هستیم و در حال حاضر دولت ۲۵ میلیارد تومان از یارانه اتوبوس و مترو تهران را پرداخت کرده است.
فرماندار جدید تهران اضافه کرد: جایگزینی حمل و نقل عمومی به جای سرویس ادارات میتواند بار مثبتی داشته باشد.
فرهادی ادامه داد: در زمان برقراری سرویس ادارات نیز بیشتر کارمندان از خودروی شخصی برای ایاب و ذهاب استفاده میکردند، اما این موضوع را بار دیگر بررسی میکنیم و هر آنچه را که مصلحت باشد، به صورت قانونی اجرا خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، پیش از این نیز محمدرضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران درباره اجرا نشدن مصوبه شورای عالی ترافیک مبنی بر بازگرداندن سرویس ادارات به دستگاهها گفته بود: باید تقاضا از سوی ادارات باشد که سرویسها نیز به ادارات بازگردانده شوند؛ هر چند در برخی ادارات از جمله وزارت مسکن و شهرسازی سرویس ادارات تا حدودی بازگردانده شدهاند.
وی اظهار کرده بود: کارمندان تقاضایی برای سرویس متمرکز ندارند و بدلیل حذف شدن سرویس ادارات، دستگاهها باید مبلغی را به عنوان ایاب و ذهاب به پرسنل خود پرداخت کنند، این در حالیست که در طول سالهای گذشته و در دولتهای قبل این هزینه به حقوق کارمندان اضافه میشد، لذا این هزینهها باید حذف و منبع تامین سرویس ادارات شود.