2

گوسفندی که گرگ شد!

  • کد خبر : 48906
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۰

به گفته الجعفری، کشورهای عربی مانند قطر با صدور قطعنامه علیه سوریه که همزمان با بمباران غزه توسط جنگنده های اسراییلی صورت گرفت، خدمتی بی شائبه به منافع “اسراییل” تقدیم کردند.
وی از سخنان نخست وزیر قطر که خود و اعراب را در برابر اسراییل “گوسفند” نامیده، اما در مقابل مردم سوریه “گرگ” شده و چنگ و دندان نشان می دهد، به شدت انتقاد کرد

نماینده سوریه در سازمان ملل متحد، با ابراز تاسف از سوء استفاده برخی هیات ها از فعالیت کمیته سوم مجمع عمومی به منظور مداخله در امور سایر کشورها، آن را مغایر با منشور ملل متحد و اصول قوانین بین المللی نامید و گفت: مفهومی به نام “اتحادیه عرب” دیگر وجود ندارد، بلکه به یک کاروانسرای نفتی- دلاری تبدیل شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، بشار الجعفری در نشست این کمیته برای رای گیری درباره وضعیت حقوق بشر در سوریه افزود: آنچه جریان دارد، کمیته را از تحقق اهداف انسانی و اجتماعی اش – به ویژه در زمینه حقوق بشر- بازمی دارد.
نماینده سوریه در سازمان ملل با هشدار نسبت به پیامدهای فعالیت گروهی بین المللی در زمینه تقویت حقوق بشر از این موضوع که اتحادیه عرب به اسب تروای غرب برای اقدام علیه سوریه تبدیل شده ابراز تاسف کرد.
وی خاطر نشان کرد: کشورهای مزبور به ابزار تخریب فعالیت های مشترک عربی و خدمت به منویات مداخله جویانه غرب تبدیل شده اند که ناقض منشور اتحادیه عرب و معاهده دفاع مشترک عربی است.
به گفته الجعفری، کشورهای عربی مانند قطر با صدور قطعنامه علیه سوریه که همزمان با بمباران غزه توسط جنگنده های اسراییلی صورت گرفت، خدمتی بی شائبه به منافع “اسراییل” تقدیم کردند.
وی از سخنان نخست وزیر قطر که خود و اعراب را در برابر اسراییل “گوسفند” نامیده، اما در مقابل مردم سوریه “گرگ” شده و چنگ و دندان نشان می دهد، به شدت انتقاد کرد و ادامۀ بهار عربی برای سرنگونی رژیم صهیونیستی در فلسطین را خواستار شد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48906

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]