2

قهوه تلخ یکی از موفق‌ترین کارهای این گروه است

  • کد خبر : 4905
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵

کدام بازیگر متعلق به جریان روشنفکری است؟ بازیگری که کارگردان دارد نقش را برایش توضیح می‌دهد و او دارد با سه تا موبایل اس‌ام‌اس می‌دهد و همین بازیگر تبدیل می‌شود به استار سینما؟یا بازیگرانی که جلسات دورخوانی فیلمنامه‌هایشان تبدیل می‌شود به یک جلسه خاله زنکی که همه پشت سر این و آن حرف می‌زنند. سیامک […]

کدام بازیگر متعلق به جریان روشنفکری است؟ بازیگری که کارگردان دارد نقش را برایش توضیح می‌دهد و او دارد با سه تا موبایل اس‌ام‌اس می‌دهد و همین بازیگر تبدیل می‌شود به استار سینما؟یا بازیگرانی که جلسات دورخوانی فیلمنامه‌هایشان تبدیل می‌شود به یک جلسه خاله زنکی که همه پشت سر این و آن حرف می‌زنند.

سیامک انصاری با تاکید بر اینکه کماکان معتقد است قهوه تلخ یکی از موفق‌ترین کارهای این گروه است، گفت : فکر می‌کنم این کار حتی به نسبت کارهای قبلی خود آقای مدیری قطعا کار بهتری است.

به گزارش آینده وی در گفت وگو با روزنامه اعتماد درباره فروکش کردن تب قهوه تلخ در بین مخاطبان ، گفت :این مساله هیچ ارتباطی به کیفیت سریال ندارد و به پخش نامنظم کار برمی‌گردد. در این کار سلسله عوامل زنجیره‌واری دخالت دارند که ما فقط در بخش تولید آن دخالت داریم. شما تا به حال تحقیق کرده‌اید که ببینید قهوه تلخ وقتی از اینجا بیرون می‌رود با چه مشکلاتی روبرو می‌شود و چرا پخش‌اش عقب می‌افتد؟ یک بخشی از موفقیت این کار به ما برمی‌گردد و ما تا آنجا که خودمان فکر می‌کردیم انرژی کامل گذاشتیم و کار با کیفیت بالا تحویل دادیم. مهم‌ترین اتفاقی هم که افتاده این است که امروز قهوه تلخ در سبد کالاهای مردم قرار گرفته است. اگر هم افتی وجود دارد، زیر سایه این اتفاق بزرگ قرار می‌گیرد.

بازیگر نقش مستشار درادامه افزود به هیچ وجه قهوه تلخ را یک کمدی سیاسی نمی‌دانم .

وی در پاسخ به این سوال که «به نظر می‌آید در جامعه سیاست‌زده ما مردم به شوخی‌های سیاسی و کمدی‌هایی با موضوعات روز بیشتر می‌خندند. نمونه‌اش سریال «نون وریحون » فرزاد موتمن که اگرچه کار خیلی موفقی نبود، اما تنها شوخی‌های سیاسی‌اش بود که در بین مردم خیلی گل کرد. آیا قهوه تلخ که با سد ممیزی تلویزیون هم روبرو نیست، دست روی همین نقطه حساس نگذاشته است؟ » ، تصریح کرد : نه!

انصاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌شود بازیگران را عضوی از جامعه روشنفکری دانست؟ ، گفت : مگر ایران جریان روشنفکری دارد؟ دقیقا منظور شما چه کسانی هستند؟ می‌توانید یک نفر را در سینما به عنوان نماینده روشنفکری مثال بزنید؟ به هر حال جریان روشنفکری در هر جریان هنری باید یک نماینده‌یی‌ داشته باشد دیگر.

وی افزود : من ترجیح می‌دهم کار خودم را بکنم. کدام بازیگر متعلق به جریان روشنفکری است؟ بازیگری که کارگردان دارد نقش را برایش توضیح می‌دهد و او دارد با سه تا موبایل اس‌ام‌اس می‌دهد و همین بازیگر تبدیل می‌شود به استار سینما؟ بازیگری که روی کار خودش تمرکز ندارد؟ یا بازیگرانی که جلسات دورخوانی فیلمنامه‌هایشان تبدیل می‌شود به یک جلسه خاله زنکی که همه پشت سر این و آن حرف می‌زنند. ما داریم درباره چی حرف می‌زنیم؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر