1

فوکویاما با صراحت در جریان فتنه ۸۸ طرح مهندسی معکوس را ارائه کرد

  • کد خبر : 4920
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۰

حسین شریعتمداری در برنامه پنجمین نشست اعضای شوراهای بسیج جامعه پزشکی که در شانزدهم تیر در تالار ابن ‌سینا دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در برخی موارد به آمریکایی‌ها می‌گفت اگر اتفاقی نیفتاده است پس چرا این همه هیاهو می‌کنید. وی افزود:‌ اواخر سال ۵۸ یکی از کسانی که در […]

حسین شریعتمداری در برنامه پنجمین نشست اعضای شوراهای بسیج جامعه پزشکی که در شانزدهم تیر در تالار ابن ‌سینا دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در برخی موارد به آمریکایی‌ها می‌گفت اگر اتفاقی نیفتاده است پس چرا این همه هیاهو می‌کنید.

وی افزود:‌ اواخر سال ۵۸ یکی از کسانی که در آمریکا تحصیل می‌کرد برایمان کتابی که تازه منتشر شده بود را برای ما فرستاد که این کتاب در مورد جدایی دین از سیاست بود و در این کتاب آورده شده بود که برخی فکر می‌کنند که دین باید به راه خود برود و سیاست نیز در عرصه‌های خود گام بردارد ولی منظور این است که دین باید به نفع سیاست خودکشی کند.

شریعتمداری با اشاره به اینکه آنان اعلام کرده بودند که دقیقأ تنها این مطلب را حضرت امام خمینی (ره) درک کرده است و از این پس ما باید شاهد آموزه‌های دینی در عرصه‌های سیاست باشیم،گفت: داستان ما از آنجا شروع شد که اسلام ناب بر کرسی قدرت و سیاست نشست زیرا اسلام ظلم ستیز است و هرگز اسلام ناب محمدی (ص)‌ به پُرخوری مرفهان بی‌درد و ثروت‌اندوزی در کنار فقر محرومان رهنمود نمی‌دهد.

وی افزود: اسلامی که ظلم‌ستیز نباشد اسلام نیست و ماجرای ما نیز از آنجا شروع شد که پس از پیروزی انقلاب در۲۲ بهمن بعد از چند روز درگیری‌های نیز آغاز شد و براساس گفته متد خود آنان (غربیان) هر حکومتی باید برای تثبیت ۵ سال زمان داشته باشد ولی ما که تازه انقلابمان پا گرفته بود و پس از چند روز به قول حضرت امام راحل (ره) صدها گروه‌ مختلف به صورت قارچ روئید و در ادامه محاصره اقتصادی، جنگ تحمیلی، جنگ سفارتخانه‌ها و جنگ نفتکش‌ها برعلیه ایران صورت دادند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد:‌ مرزهای انقلاب اسلامی با مرزهای جغرافیای مرتبط نیست زیرا انقلاب اسلامی نیازی به عبور از این مسیرها ندارد چون ویزا و روادید ندارد، محرومان جهان به شما دل می‌بندند که بستند که امروز هم شاهد خیزش‌ها در خاورمیانه هستیم و دشمن در همه عرصه‌ها ناکام مانده است و مجبور است با شما درگیری ماهوی کند. زیرا مادامی که شما در اسلام ناب در حاکمیت تاکید دارید و حریف شما نیز بر استکبار خود تاکید می‌ورزد این مساله ادامه خواهد داشت.

شریعتمداری ادامه داد:‌ دشمن باید کانون اصلی شما را هدف‌گیری کند. کانون اصلی شما همان اسلام ناب ظلم ‌ستیز است. فلش‌های حمله دشمن دقیقأ متوجه این مساله است و یا باید جایگزینی برای این باور فراهم کند که حضرت امام راحل (ره) نیز در اواخر عمر از موضوعی ابراز نگرانی می‌کرد و آن اسلام آمریکایی بود، اسلام آمریکایی با اسلام ناب همانند آب و سراب است، زکات و خمس دارد فقط ظلم‌ستیز نیست.

وی بیان کرد: بنده با مطالعه عرض می‌کنم در دوران اصلاحات تمام قرائت‌ها هیچ کدام ظلم‌ستیز نبودند، جدایی دین از سیاست دو نوع است یک در ساختار حکومتی که برپایه مبنای اسلامی نباید باشد که این امر ممکن نیست زیرا حضرت امام راحل (ره)‌ در زمان نخست انقلاب در قانون اساسی با توجه به این خطر این مساله را در قانون تبیین کرد و حال بر این اساس خطری وجود ندارد.

شریعتمداری ادامه داد: ولی در نوع دوم این است که سیاستگذاران از خواستگاه دینی و اسلام سیاستگذاری نکنند یعنی سیاست ‌مداران برپایه آموزه‌های دینی سیاست‌ ورزی نکنند که البته منظور بنده شخص یا مجلس شورای اسلامی نیست.

وی به نوع دیگر این مساله نیز اشاره کرد و گفت: نوع دیگر آن است که نکته تبدیل آموزه‌های دیروز از عرصه تئوریک به عرصه کاربردی دستکاری شود یعنی کانونی که در نظام اسلامی از آموزه‌های اسلامی و دینی دستوالعمل‌هایی بیرون می‌کشد آن کانون مورد هدف قرار گیرد و آن کانون دقیقا ولایت فقیه است.

شریعتمداری گفت: فوکویاما با صراحت در جریان فتنه ۸۸ طرح مهندسی معکوس را ارائه کرد یعنی مسئله از ولی فقیه آغاز و نقطه پایان نیز به ولی فقیه منتهی شود ولی بعد از ۹ دی اعلام کردند که طرح مهندسی معکوس فوکویاما نتیجه‌ای معکوس داشت.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: ما امروز درگیر جنگ نرم هستیم یعنی کانون انگیزه و حرکت را مورد هدف قرار می‌دهند و حال در جنگ نرم توپخانه‌ها از کار می‌افتد و رسانه نقش‌آفرینی می‌کند و مقام معظم رهبری نیز در گذشته فرموده بودند برخی رسانه‌ها تبدیل به پایگاه دشمن شده‌اند و ما حال در این عرصه با چند حمله روبرو هستیم.

شریعتمداری ادامه داد: نخست با مساله انگاره‌سازی روبرو هستیم و حال انگاره‌سازی یعنی تصویر غیر واقعی از واقعیت، آدم‌ها و مخاطبین انگاره را واقعیت می‌پندارند و مخالفت می‌کنند.

وی گفت: نوع دیگر مساله جریان‌سازی است که می‌توان به مساله فتوای میرزای شیرازی که ۶ نفر از بزرگان از جمله شهید مدرس نیز به دیدار و ملاقات این مرجع تقلید رفته بود و وی در مساله جریان‌سازی فرموده بودند که دشمن کانون ما را شناخته است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان بیان داشت:‌ در دوره اصلاحات اصرار داشتند لایحه دوقلو بدهند تا اختیارات ولایت فقیه را کم کنند، قرائت‌های جدید می‌آوردند که در آن ظلم‌ستیزی وجود نداشت.

شریعتمداری به سی‌ دی ظهور نزدیک است نیز اشاره کرد و گفت: به قول ما که به این سی‌ دی می‌گوییم سی دی انتخابات نزدیک است، رابطه‌ای با امام زمان (عج) در دوره غیبت دو نوع است، یک نوع معرفتی و نوع دیگر معلوماتی که حال کسانی که معرفت می‌گیرند شاید معلومات کمی داشته باشند ولی آنان که معلوماتی هستند ارتباط ندارند.

وی اظهار داشت: بنده اهل شعار نیستم امروز نظام اسلامی در اوج قدرت خودش در دوران عمر مبارکش است و نمونه آن می‌توان به خیزش‌های خاورمیانه اشاره کرد که دارای سه ویژگی اسلامی، ضدآمریکایی و اسرائیلی و مردمی است.

شریعتمداری به دیدار خود با یکی از مقامات مصری اشاره کرد و گفت: این مقام مصری عنوان می‌داشت که در این مدت رهبر شما به ما نشان داد که ما چه بخواهیم و حال در شرایط کنونی بیشترین تلاش دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی شکل گرفته است و با یک نگاه به اطراف می‌توانیم این مساله را متوجه شویم، البته خطر بیرونی بسیار اندک است.

وی ادامه داد: دشمن از مهره سوخته در فتنه بعدی استفاده نمی‌کند و در این راستا یک بحث در سرویس‌های اطلاعاتی است که می‌گویند ماموری که از کار افتاده است دو نوع است یکی مهره سوخته است، یکی نیز فسیل زنده که فسیل زنده نیز به کسانی گفته می‌شود که برای نفوذ در حاکمیت حریف مامور شده‌اند مانند خاتمی، کروبی و موسوی و برای این کار گماشته شده‌اند و حتی اگر این افراد بسوزند باز هم از آنان دفاع می‌کنند.

شریعتمداری به مثالی از شاه که با وجود اسیر بودن جاسوس‌های آمریکایی در ایران دولتمردان آمریکایی حاضر نبودند شاه را تحویل دهند اشاره کرد و گفت: آنان چرا شاه را تحویل نمی‌دادند چون ملک ‌حسین و ملک ‌فهدهای دیگر هم داشتند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: یکی از سران فتنه پیغامی به من داده بود که چرا می‌نویسی ما مرده‌ایم که ما هم گفتیم شما مرده‌اید ولی مدیران بیرونی‌تان نمرده‌اند و در این راستا باید مراقب میانجی بود و میانجی کسی است که مسئولیت داشته و مردم وی را قبول دارند و نظام نیز به آنها اعتماد کرده است ولی در نهایت از راه اصلی زاویه گرفته و حال چنین کسی را به عنوان میانجی شکار می‌کنند.

شریعتمداری افزود: حضرت علی (ع) با ۳ گروه ناکثین، مارقین و قاسطین در زمان خود درگیر بودند، ناکثین پیمان‌شکنانی بودند که علی را می‌خواستند اما بی‌عدالت مانند طلحه و زبیر و مارقین نیز عدالت را می‌خواستند ولی بدون علی و حال قاسطین کسانی بودند که نه علی را می‌خواستند و نه عدالت و حال در تمام تاریخ گواه بر آن است که ناکثین و مارقین تحت سلطه قاسطین درآمده‌اند.

وی ادامه داد: در جریان فتنه ۸۸ دقیقا فرمول آمریکا و اسرائیل پیاده شد ما که غیب‌گو نیستیم زیرا خبرنگار آمریکایی از ما پرسش می‌کند که چطور آقای خاتمی برای انتخابات آماده می‌شد ولی شما می‌گفتید خاتمی نمی‌آید که ما نیز نشست استندفورد را دلیل عدم حضور خاتمی در انتخابات اعلام کردیم و حال حتی گفته بودیم که آنان رنگی را برای انتخابات برمی‌گزینند با وجود آنکه رنگ را نمی‌دانستیم زیرا این موارد فرمول‌های آمریکا و اسرائیل بود.

شریعتمداری به شعار نه غزه و نه لبنان که چند روز قبل از راهپیمایی روز قدس در سایت فارسی زبان وزارت خارجه اسرائیل عنوان شده بود اشاره کرد و گفت: حتی رفراندومی که خاتمی از آن عنوان می‌کرد نیز طرح غربی‌ها بود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: گوسفند جدا شده از گله سهم گرگ است که اینها از آن بخش هستند در تاریخ می‌گویند ابوموسی فرد ساده‌ای بود ولی به شواهد تاریخ ابوموسی ثروت‌اندوز بود و حال این فرد نمی‌تواند به علی رای دهد ولی امروز ماجرا خیلی فرق می‌کند زیرا بصیرت‌ها بسیار بالاست ما مشاهده می‌کنیم شخصی با تمام وجود از کسی حمایت می‌کند ولی وقتی می‌بیند آن شخص زاویه پیدا می‌کند دیگر از وی حمایت نمی‌کند و حال دیگر مالک را نمی‌‌توان از آن خیمه سیاه برگرداند.

شریعتمداری به جریان ورود کاروان تجاری یثرب در زمان قرائت خطبه جمعه پیامبر که یک عده نماز را رها کردند، اشاره کرد و گفت: حال ما می‌بینیم که در نماز جمعه بمب منفجر می‌شود و صدای انفجار با الله‌اکبر روبرو می‌شود و هیچ کسی از جایش تکان نمی‌خورد و حتی باز مشاهده می‌کنیم در قنوت نماز هواپیماهای عراقی حمله می‌کنند و کشور نیز که در آن زمان به تجهیزات نظامی کنونی مجهز نبود و تنها ضد هوایی‌ها فعال بودند و شلیک می‌کردند کسی باز در نماز تکان نمی‌خورد و امام راحل می‌آید و شب می‌گوید من خود دیدم که کسی تکان نخورد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در پایان خاطرنشان کرد: ‌امیرالمومنین (ع) در زمان خود برای حضور مردمان خود در جهاد فریاد می‌زد ولی ما مشاهده کردیم که مردم چگونه داوطلبانه برای صف‌های اعزام به جبهه‌ها حضور می‌یافتند و وقتی خود شخصی از دوستان را برای اعزام به جبهه‌ها به ناحیه مالک اشتر در جنوب شهر تهران معرفی کردم این شخص عنوان داشت که برای ثبت نام تخلفی انجام دادم و آن این بود که بدون صف برای ثبت نام زودتر جهت حضور در جبهه‌ها تخلف کردم و حال می‌بینیم تخلف این افراد چگونه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر