2

نامه ای دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به محمدرضا خاتمی

  • کد خبر : 5010
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵

دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان در نامه ای خطاب به محمدرضا خاتمی نوشت: آقای خاتمی! جنابعالی نه قانونا، نه شرعا، نه عرفا و نه مصلحتا در جایگاهی نیستید که به پاسداران حقیقی انقلاب که در کوران حوادث سرد و گرم روزگار نه امام را و نه مقام معظم رهبری را تنها نگذاشته اند، امر و […]

دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان در نامه ای خطاب به محمدرضا خاتمی نوشت: آقای خاتمی! جنابعالی نه قانونا، نه شرعا، نه عرفا و نه مصلحتا در جایگاهی نیستید که به پاسداران حقیقی انقلاب که در کوران حوادث سرد و گرم روزگار نه امام را و نه مقام معظم رهبری را تنها نگذاشته اند، امر و نهی کنید.

افق –  مهر،جلال عباسیان مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان در نامه ای به محمدرضا خاتمی نسبت به سخنان اخیر وی بر علیه فرمانده کل سپاه پاسداران اعتراض کرد که متن کتمل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز جناب آقای محمدرضا خاتمی

نمیدانم شما را با چه سمتی خطاب کنم؟ نایب رئیس مجلس ششم، دبیرکل حزب برانداز و منحله مشارکت، مسئول صدور اجازه حرف زدن به افراد، مسئول تفسیر و تبیین خط امام(ره) یا مسئول فرهنگ و اخلاق جامعه؟

۱- از کدام امام حرف می زنید؟ امامی که ملت ایران می شناسد، به ما آموخت که سپاه باید “پاسدار انقلاب” باشد و هرگاه خطری این انقلاب را تهدید کرد، با صلابت و قاطعیت مقابل آن بایستد. خواه این خطر نظامی باشد، خواه فرهنگی و خواه سیاسی. آیا خطری که پس از انتخابات به واسطه برادر شما و سایر دوستانتان و با هماهنگی دستگاههای جاسوسی غرب برای انقلاب ایجاد شد برای امام خمینی(ره) قابل تحمل بود؟ شما از چه جایگاهی برخاسته اید که امام(ره) را به نفع خود مصادره کنید و تفسیری مطابق میل خود از امام(ره) کرده و آنچه می خواهید می بافید؟ امروز اگر امام(ره) در میان ما بود آیا مجال حرف زدن را به شما که کودتای مخملین هدف اول و آخر حزبتان بود داده بود؟

۲- متاسفانه بواسطه گناهان و خبط های گذشته، این روزها آشفتگی آنقدر بر فضای فکری جنابعالی و دوستانتان سیطره انداخته که عنان عقل از کف داده اید و تاب شنیدن هیچ سخن حقی را ندارید. گوشها بسته، دهانها باز و تنها هنرتان فریاد زدن است. بعنوان یک دانشجو به شما یادآوری می کنم که تعیین مرز با فتنه گرانی که نشان داده اند از دایره نظام خارج شده اند، از ابتدایی ترین شرایط هر فرد برای حضور در انتخابات است. چه برسد به افرادی که خود از سران فتنه بوده اند و هنوز هم هیچگونه موضع خاصی در قبال این فتنه بزرگ نداشتند.

۳- ملت ایران به خوبی دریافته که میدان سیاست برای همفکران شما تنها همان میدان تنگ قدرتی است که در ذهن خود آنرا تصور می کنند و حاضر به تن دادن به غیر از آن نیستند. از لوایح دوقلویی که سالها قبل در مجلسی که حضرتعالی نایب رئیس آن بودید ارائه شد که این میدان قدرت و اختیارات  را برای شما و همفکرانتان فراختر کند، تا دیکتاتوری اقلیتی که چندین ماه کشور را در تب فتنه سوزاند، همه و همه نشان از قدرت پرستی و جاه طلبی افرادی دارد که امروز شما به غلط آنانرا پرورش یافتگان مکتب سیاسی امام(ره) می دانید. هنوز یادمان نرفته این جملات شما را آنگاه که در مستی قدرت بودید و می گفتید “هرکس پیام دوم خرداد را درک نکرده است، باید کنار برود.

هرکس که با اصلاحات نیست، نابود شود”. بگذریم از اینکه حتی خود را مجاز به استیضاح امام معصوم! نیز می دانستید. جناب خاتمی! ملت ایران نشان داده که از این اشتلم ها ترسی به دل راه نمی دهد. نه آنروز و نه امروز…

۴- آقای خاتمی! جنابعالی نه قانونا و نه شرعا و نه عرفا و نه مصلحتا در جایگاهی نیستید که به پاسداران حقیقی انقلاب که در کوران حوادث سرد و گرم روزگار نه امام(ره) را و نه مقام معظم رهبری(مدظله) را تنها نگذاشته اند ، امر و نهی کنید و اجازه حرف زدن برای هرکه خواستید صادر کنید و برای هرکه نخواستید صادر نکنید.

ملت ایران خود به خوبی صلاح و مصلحت خود را تشخیص می دهد. جایگاه خود را در مجلس ششم و بعنوان نماینده ای متحصن و در حزب منحله ای که کارنامه آن بر همگان روشن است به خاطر بیاورید و بدانید که ورطه هولناکی که از آن دم می زنید، چیزی نیست جز بازگشت دوباره آنها که از هیچ کاری برای بر زمین زدن عَلَمی که امام عزیزمان(ره) بلند کرد، فروگذار نکردند.

محمدرضا خاتمی دبیر کل اسبق حزب منحل شده مشارکت در چند روز گذشته طی نامه ای خطاب به سردار عزیزجعفری فرمانده سپاه پاسداران، سخنان وی در خصوص شرایط بازگشت اصلاح طلبان به انتخابات مجلس را بی ارزش خوانده و طی اظهاراتی عنوان کرده بود: جناب آقای جعفری، شما نه قانونا و نه شرعا و نه عرفا و نه مصلحتا در جایگاهی نیستید که برای سیاسیون خط و نشان بکشید و برای آنها شرط تعیین کنید.

فرمانده کل سپاه در گفتگو با خبرگزاری مهر، درخصوص بازگشت اصلاح طلبان در خصوص شرایط بازگشت اصلاح طلبان و مشخصا سید محمد خاتمی به صحنه سیاسی کشور عنوان کرد: افرادی از جریانات اصلاح طلب که از خط قرمزها عبور نکرده اند طبیعی است که در رقابت های سیاسی می توانند شرکت کنند اما اینکه آقای خاتمی تا چه حد می تواند موفق شود بستگی به موضع گیری های او دارد.

سردار جعفری خاطرنشان کرده بود: آقای خاتمی در جریان فتنه امتحان خوبی پس نداد و به هر حال جزء همراهان سران فتنه بود و حمایت و پشتیبانی زیادی از آنها کرد و درحال حاضر نیزموضعی مبنی بر برائت از آن حرکت ها اتخاذ نکرده است  و اگر ایشان بخواهد با سیاسی کاری جلو بیاید فکر نمی کنم مردم او را ببخشند ولی  افراد دیگری که در این صحنه از خط قرمزها عبور نکرده اند می توانند همچنان در رقابت های سیاسی به صورت فعال شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر