2

اظهارات دردناک مرجان محتشم ،بازیگر سینما+تصویر

  • کد خبر : 50244
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۰:۲۸

مرجان محتشم را حتما به خاطر دارید. بازیگری که با سریال معروف پس از باران به طور جدی به عرصه بازیگران معروف کشور افزوده شد.

این بازیگر جوان که در قسمت های بازگشت به گذشته سریال پس از باران نقش مکمل کتایون ریاحی و مقابل محمود پاک نیت را بازی کرده بود سالهاست که در عرصه سینما و تلویزیون حضور ندارد. غیبت سئوال انگیز مرجان محتشم این روزها با شکسته شدن سکوت او جواب می گیرد.

 

مرجان محتشم، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از ۸ سال سکوت مطلق در سینما ایران نظرم را در مورد ابزار ماندگاری در عرصه سینما متأسفانه ارتباطات برخی بازیگران با عوامل فیلم می‌دانم، البته فکر می‌کنم سکوت ۸ ساله من پاسخ مناسبی به این سؤال است.

وی افزود: من از مرجان محتشم بودن ضربه خوردم زیرا برای من پارامترهای اخلاقی مهم‌تر از هر موضوع دیگری است حتی به قیمت ۸ سال سکوت و مدت‌ها جدایی از کاری که دوستش داشته باشم و به خاطر این دل آزردگی‌ها حاضر به ادامه فعالیت در عرصه سینما با ا ین وضعیت نیستم.

بازیگر سریال “پس از باران” ادامه داد: همانطور که گفتم جایی برای کسانی که بخواهند با اعتقاد به خدا در عرصه سینما فعالیت سالم داشته باشند نیست و متأسفانه برعکس کسانی که تن به ارتباطات نامشروع می‌دهند در این عرصه بالا می‌روند.

 

مرجان محتشم در حال حاضر با یک بیماری سخت دست و پنجه نرم می کند و در حالی که در تامین هزینه های درمان خود با مشکل مواجه شده می گوید: من حتی در حال حاضر از داشتن یک دفترچه بیمه هم محروم هستم و در حال حاضر تنها با طراحی داخلی ساختمان امرار معاش می کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. خوشحال شدم که خانم محشتم شرفشان را برگزیدن دورد بر چنین زنی که در این دوره زمونه تونسته خودشو حفظ کنه وناراحت از بیماری ایشان امیدوارم هرچه رودتر سلامتیشونو به دست بیارن

  2. امیدوارم ایشان هر چه سریعتر بتوانند سلامتی خود رو بدست بیاورند. خدا حتما پاداش این معامله را به ایشان می دهد. همان طور که به دیگران داده است.

  3. امیدوارم که حالشون بهتر بشه واقعا همینطوره در عرصه سینما فقط باید لا… باشی تا باهات خوب باشند وبذارند فیلم بازی کنی در غیر اینصورت باید مثل خانم محتشم بکشی کنار افرین بر خانم محتشم

  4. حالا چون خودش فیلم بازی نمیکنه فساد هست اگه بازی میکرد اینو نمیگفت مونده بیکار حرصش گرفته اینارو میگه

  5. واقعا برای سینمای ایران متاسفم/
    خوشحال شدم از این خبر خوش !!!
    انشالله هرچه زودتر سلامتی
    درود بر خانم محتشم

  6. واقعا حقیقت چیزی جز اینکه خانم محتشم گفتن نیست درود برشما من خیلی خیلی شمارودوست دارم ازخدامیخوام هرچی زودتر خوب شید

  7. زنده باد خانم محتشم….آرزوی سلامتی دارم براشون.درد وبلاشون بخوره تو سر سینمای اران…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]