5

خبری که به عنوان یکی از مهم ترین خبرهای شبکه من و تو پخش شد+تصویر

  • کد خبر : 50337
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۵

شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود برای پخش گزارش های خبری به این روش عمل می کنند که ابتدا بخشی را به نام گزارش پخش کرده و پس از آن مجری برنامه مهمترین خبر را پس از پخش گزارش نقل می کند. در این قسمت، پس از پخش گزارش، مجری برنامه مهمترین […]

شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود برای پخش گزارش های خبری به این روش عمل می کنند که ابتدا بخشی را به نام گزارش پخش کرده و پس از آن مجری برنامه مهمترین خبر را پس از پخش گزارش نقل می کند.

در این قسمت، پس از پخش گزارش، مجری برنامه مهمترین خبر این قسمت را گزارش داد.

مجری برنامه در این خصوص گفت: اکنون که از افراد معروف و مشهور سخن به میان آمد جالب است که خبری هم در خصوص لیدی گاگا خواننده ۲۶ ساله ای که با پوشیدن لباس های عجیب معروف است را برای شما بازگو کنم .

وی ادامه داد: در یک حراجی که ۵۵ دست از لباس ها و وسایل شخصی مایکل جکسون را به حراج گذاشته بودند ، لیدی گاگا از آنجا خرید کرد. هرچند اعلام نشده است که چه وسایلی از لباس های مایکل جکسون را خریداری کرده، ولی احتمال می رود که دو عدد از وسایل شخصی این خواننده را که یکی از آنها دستکش یک لنگه ای مایکل بوده به قیمت ۱۱۸ هزار پوند و یکی دیگر هم کتی است که مایکل در آلبوم “بد” خود به تن داشته و آن هم به قیمت ۱۵۰ هزار پوند خریداری شده است.

اینکه لیدی گاگا خواننده همجنس باز آمریکایی به خرید رفته و یک سری وسایل خواننده فاسد آمریکایی، “مایکل جکسون” را خریداری نموده است چه اهمیتی می تواند برای جوان ایرانی داشته باشد که تهیه کننده شبکه من وتو این اخبار را الگو سازی برای جوانان معرفی می کند؟

و آیا این خبر آنقدر اهمیت دارد که به عنوان مهمترین اخبار شبکه من وتو توسط مجری برنامه اعلام شود؟

شنیده ها حاکی از آن است که شبکه من وتو به تدریج با ریزش مخاطب مواجه شده است و برای اینکه بتواند باز با اقبال عمومی مواجه شود دست به پخش خبر های این چنینی از بازیگران و خواننده های معروف زده است تا شاید با این کار به تعداد مخاطبین خود بیفزاید.این درحالی است که پخش چنین اخبار بی محتوایی باز این شبکه را با افت مخاطب بیشتری مواجه خواهد کرد.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر