2

واکنش به گفته های جیرانی درخصوص لزوم تلاش وزارت ارشاد برای جذب همه اهالی سینما

  • کد خبر : 5064
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۲

در پی بروز برخی اختلافات میان دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص ادغام وزارتخانه ها و تعیین وزرا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به انتقاد از مجلس پرداخت. به گزارش سیاست نامه سید محمد حسینی که شب گذشته در برنامه هفت حضور یافته بود در حالی که قرار بود به شرح تاسیس سازمان […]

در پی بروز برخی اختلافات میان دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص ادغام وزارتخانه ها و تعیین وزرا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به انتقاد از مجلس پرداخت.

به گزارش سیاست نامه سید محمد حسینی که شب گذشته در برنامه هفت حضور یافته بود در حالی که قرار بود به شرح تاسیس سازمان سینمایی بپردازد به یکباره و بدون هیچ دلیلی به نقد مجلس در مراوده با دولت پرداخت.

وی به روند تاسیس وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: ابتدا گفتند که باید سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی ادغام شوند و در حالی که این موضوع دارای مشکلاتی بود رییس جمهور پذیرفت.بعد مجلس به تعیین سرپرست اعتراض کرد و وقتی هم که رییس جمهور ، وزیر معرفی کرد به او رای ندادند بعد هم دوباره به تعیین سرپرست ایراد می گیرند.حالا در این شرایط رییس جمهور چه می تواند بکند؟
حسینی در واکنش به گفته های جیرانی درخصوص لزوم تلاش وزارت ارشاد برای جذب همه اهالی سینما به دور از مسایل سیاسی جواب قانع کننده ای نداد.

اظهارات وزیر ارشاد و ورود وی به منازعات روز در حالی است که بسیاری از دغدغه مندان حوزه فرهنگ و هنر و اهالی هنر نسبت به وضعیت فرهنگی و سیاستهای این وزارتخانه در حوزه های سینما، کتاب و موسیقی و… اظهار نگرانی می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر