1

زنی ۳۵ سانتی متری که اینچنین مقدس شد+تصاویر

  • کد خبر : 50645
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵

زمانیکه او ۲۰ ساله بود مادر و پدرش فوت کردند و خواهر و برادرهایش او را رها کردند. او برای امرار معاش به یک معبد پناه برد و در آنجا ماند و تصمیم گرفت باقی عمرش را در خدمت مردم باشد.

این زن که حدود ۳۵ سانتی متر قد دارد این روزها در یک معبد قدیمی کوچک ساکن است و پیروان زیادی دارد که از سراسر هندوستان برای دیدن او به این معبد می آیند.

 به گزارش دیلی میل، آنجالی که با نام “گانگا ما” شناخته می شود ۶۵ ساله است و هر روز آماده می شود تا برای پیروانش دعای خیر کند. او میگوید :اوایل از کوتاهی قدم متنفر بودم اما حالا آنرا دوست دارم. این نقص برای من خوش شانسی به همراه داشت تا جایی که مردم معتقدند من فرد مقدس ی هستم و برای من تعظیم کرده و ازمن میخواهند برای آنها دعا کنم.

 وی در سال ۱۹۷۴ در خانواده ای ثروتمند متولد شده است و در سن ۱۰ سالگی هنگامیکه برای بازی در کوچه بود توسط صاحب یک سیرک ربوده شد. این مرد سعی داشت او را متقاعد کند که برایش روی سن برنامه اجرا کند اما او با سرسختی مانع این کار شد و بالاخره موفق شد از دست این مرد شیطان صفت فرار کند.او به خانه بازگشت و در سن ۱۷ سالگی به نامزدی مردی در آمد. این مرد به قدری او را اذیت کرد که نهایتاً از او جدا شد.

 زمانیکه او ۲۰ ساله بود مادر و پدرش مردند و خواهر و برادرهایش او را رها کردند. او برای امرار معاش به یک معبد پناه برد و در آنجا ماند و تصمیم گرفت باقی عمرش را در خدمت مردم باشد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50645

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]