5

عذرخواهی ۲ مجری رادیو از اقدامی که منجر به مرگ پرستار ملکه می شود

  • کد خبر : 51092
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۷

دو مجری رادیو استرالیا که با تماس احمقانه خود با بیمارستان محل بستری عروس ملکه انگلیس باعث درز اطلاعاتی از بیماری وی و مرگ یک پرستار شدند ضمن عذرخواهی گفتند که این بدترین تماس تلفنی بوده که در زندگی خود داشته‌اند.

به گزارش فارس به نقل از لس آنجلس تایمز، دو مجری رادیو استرالیا که در تماسی ساختگی با بیمارستانی که کیت میدلتون عروس خاندان سلطنتی انگلیس در آن بستری بود و دریافت اطلاعاتی از بیماری وی از یک پرستار که به مرگ این پرستار منجر شد رسما عذرخواهی کردند.

براساس این گزارش، داستان از آنجا شروع شد که هفته گذشته «مل گریگ» و «مایکل کریستین» دو مجری برنامه رادیویی «دو روز» ضمن تماس با بیمارستانی که میدلتون در آن بستری است، با تقلید صدا، خود را ملکه انگلیس و شاهزاده چارلز جا زدند و از پرستار بیمارستان خواستند اطلاعات درمانی عروس خاندان سلطنتی را در اختیار آن‌ها بگذارد.

گریگ و کریستین ضمن ابراز پشیمانی زیاد از مرگ این پرستار گفتند: جعل هویت و تقلید صدای ملکه الیزابت و پرنس چارلز شوخی احمقانه‌ای بود که ما هرگز فکر نمی‌کردیم موفق شود.

گریگ که در مصاحبه خود با یک شبکه تلویزیونی گریه می‌کرد گفت: این شوخی کاملا احمقانه با تقلید صدای ما انجام شد. لهجه‌های ما وحشتناک بود و باور نمی‌کردیم که لو نرویم.

گریگ و کریستین که هردو تا اطلاع ثانوی از حضور در محل کار خود اخراج شده‌اند اعلام کردند؛ بعد از اینکه خبر مرگ «جاکینتا سالدان‌ها» پرستاری که اطلاعات عروس ملکه انگلیس را در اختیار آنها قرار بود باخبر شدند بسیار شوکه شده‌اند و آن را باور نمی‌کنند.

گریگ گفت: این بدترین تماس تلفنی بود که در تمام زندگی خود داشتم.

کریستین هم می‌گوید: ما قصد فریب دادن کسی را نداشتیم و تصور نمی‌کردیم که این شوخی ما منجر به فاجعه ای بزرگ شود. این یک تراژدی واقعی است.

در پی این درز اطلاعات عروس ملکه انگلیس، سالدان‌ها دست به خودکشی زد.

پلیس انگلیس نیز با تائید این خبر اعلام کرده است که جسد سالدان‌ها در خانه‌اش پیدا شده است.

پلیس انگلیس هنوز اطلاعات دقیقی از مرگ وی و چگونگی آن منتشر نکرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر