1

تیم ملی فوتبال ایران مقابل بانیک استراوای جمهوری چک به پیروزی رسید.

  • کد خبر : 5118
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۰

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای مرحله دوم انتخابی جام جهانی آماده می‌کند، عصر امروز (شنبه) سومین مسابقه دوستانه‌اش را در اردوی اتریش برگزار کرد. ملی‌پوشان فوتبال ایران که پیش از این یک تساوی و یک برد را در این اردو در کارنامه داشتند، مقابل تیم بانیک استراوای چک قرار گرفتند و ۳ […]

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای مرحله دوم انتخابی جام جهانی آماده می‌کند، عصر امروز (شنبه) سومین مسابقه دوستانه‌اش را در اردوی اتریش برگزار کرد.

ملی‌پوشان فوتبال ایران که پیش از این یک تساوی و یک برد را در این اردو در کارنامه داشتند، مقابل تیم بانیک استراوای چک قرار گرفتند و ۳ بر ۲ پیروز شدند.

این نیتجه در حالی رقم خورد که تیم ملی نیمه اول را با شکست به پایان رساند. در این نیمه محمد قاضی در دقیقه ۳۰ گل اول شاگردان کی‌روش را وارد دروازه حریف کرد اما یک دقیقه بعد نماینده جمهوری چک کار را به تساوی کشاند و در دقیقه ۴۴ نیز گل دوم را به ثمر رساند.

ملی پوشان فوتبال ایران در نیمه دوم با در دست گرفتن توپ و میدان حملات متعددی را روی دروازه حریف تدارک دیدند و در دقیقه ۷۸ رضا نوروزی با یک شوت از پشت محوطه جریمه کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۸۰ پژمان منتظری توپ برگشتی حاصل از ضربه کاشته قاسم حدادی‌فر را به گل برتری تیم ملی ایران تبدیل کرد تا شاگردان کی‌روش ۳ بر ۲ به برتری دست یابند.

پیش از این نیز تیم ملی مقابل تیم متالیس اکراین به تساوی بدون گل رسیده و شب گذشته نیز دی استرادا را ۲ بر صفر شکست داده بود.

از نکات جالب این دیدار دوستانه می‌توان به وقت‌های استراحتی که داور مسابقه در اواسط نیمه اول و دوم اعلام کرد، اشاره کرد. این وقت‌های استراحت به دلیل گرمای هوا و با توافق کادر فنی دو تیم توسط داور اعلام شد.

اعضای تیم ملی فوتبال فردا با پایان اردوی ۱۰ روزه خود، اتریش را به مقصد ایران ترک خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر