1

حمله و اهانت به سپاه به بهانه‌های واهی

  • کد خبر : 5122
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۰

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامه هتاکانه رضا خاتمی به فرمانده سپاه پاسداران، گفت که اینگونه تحرکات به بهانه سپاه و با هدف هجمه به اصل و کیان نظام صورت می‌گیرد. وی افزود: در طول سی‌ودوسال گذشته، برخی‌ها هموراه به بهانه روحانیت […]

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامه هتاکانه رضا خاتمی به فرمانده سپاه پاسداران، گفت که اینگونه تحرکات به بهانه سپاه و با هدف هجمه به اصل و کیان نظام صورت می‌گیرد.

وی افزود: در طول سی‌ودوسال گذشته، برخی‌ها هموراه به بهانه روحانیت و سپاه، اصل نظام را هدف قرار داده‌‌اند، تصریح کرد: حمله و اهانت به سپاه به بهانه‌های واهی در حقیقت تسویه حساب به نظام است؛ این افراد که نمی‌توانند به صراحت مخالفت با کلیت نظام را اعلام کنند برای مقابله با نظام اقدام به تخریب مسؤلان می‌کنند تا با نظام تسویه حساب کرده باشند.

پناهیان با بیان اینکه اهانت به فرمانده سپاه با انگیزه فرصت‌سازی برای آینده سیاسی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این افراد به سپاه اهانت می‌کنند تا رسانه‌های بیگانه به تمجید از آنها بپردازند در حالی که این افراد نمی‌دانند ملت ایران علی‌رغم اینکه شبکه‌های خارجی را بررسی می‌کنند هیچ توجهی به ادعاهای آنها ندارند؛ اگر مردم ما به رسانه‌های بیگانه اعتماد داشتند جوانان بسیجی اینقدر در جامعه محبوب و دوست‌داشتنی نبودند، امروز خانواده‌ها افتخار می‌کنند که یک جوان بسیجی داشته باشند.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در پاسخ به این سؤال که به نظر شما چه برخوردی با افرادی چون محمدرضا خاتمی که از سران فتنه۸۸ است و با هدف خرسندی دشمنان انقلاب اقدام به نامه‌‌ای هتاکانه به فرمانده سپاه می‌کند، است، گفت: برخورد قانونی یا بی‌اعتنایی. باید نشست درباره اینکه بی‌اعتنایی موثرتر است یا برخورد قانونی فکر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر