4

امریکا از جنگ و ویرانی برای خود درآمدزایی می‌کند

  • کد خبر : 51581
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۹

«این سناریویی است که امریکا در سراسر جهان اجرا می‌کند .هرجا که جنگ و ویرانی است، شرکت‌های اسلحه سازی و بانک‌های امریکایی سرگرم درآمدزائی هستند و این سیاستی است که امریکا بر ضد جوامع محلی اتخاذ می‌کند.»

دان دبار، فعال و روزنامه نگار امریکایی روز چهارشنبه(۲۲ آذر) در گفت و گوی تلفنی با بخش امریکای پرس تی وی گفت،« سناریوی بسیار زشتی وجود دارد و آن این که شرکت‌های اسلحه سازی و بانک‌های امریکایی در هرکجا که جنگ و ویرانی است، سرگرم درآمدزایی هستند.»

رسانه‌ها روز سه شنبه (۲۱ آذر) گزارش دادند، امریکا در تلاش برای جبران تسلیحات از دست رفته رژیم اسرائیل در جنگ اخیر غزه، مقادیری سلاح و مهمات به ارزش ۶۵۰ میلیون دلار به این رژیم می‌فروشد.

این درحالی است که به گفته مقام‌های دولتی فلسطین، در جریان حملات رژیم اسرائیل به غزه، ۱۲۰ ساختمان کاملا ویران شده و به ۸ هزار ساختمان دیگر خسارت وارد شده است.

دان دبار افزود، «این سناریویی است که امریکا در سراسر جهان اجرا می‌کند .هرجا که جنگ و ویرانی است، شرکت‌های اسلحه سازی و بانک‌های امریکایی سرگرم درآمدزائی هستند و این سیاستی است که امریکا بر ضد جوامع محلی اتخاذ می‌کند.»

گفتنی است، رژیم اسرائیل سالانه ۳ میلیارد دلار کمک مستقیم خارجی از امریکا دریافت می­کند. این مبلغ حدود یک پنجم بودجه کمک­های خارجی امریکا را تشکیل می­دهد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51581

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]