2

دیدار گروهی از هنرمندان کشورمان در سفر به شهر مقدس مدینه منوره با حجت‌الاسلام و المسلمین نجفی روحانی

  • کد خبر : 5198
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶

پایگاه اطلاع‌رسانی حج نوشت: گروهی از هنرمندان کشورمان در سفر به شهر مقدس مدینه منوره با حجت‌الاسلام و المسلمین نجفی روحانی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره دیدار و گفت‌وگو کردند. مسئول بعثه مقام معظم رهبری اظهار داشت: «سفر به سرزمین وحی یک فرصت  استثنایی است از آن حداکثر استفاده را ببرید  و برای […]

پایگاه اطلاع‌رسانی حج نوشت:

گروهی از هنرمندان کشورمان در سفر به شهر مقدس مدینه منوره با حجت‌الاسلام و المسلمین نجفی روحانی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری اظهار داشت: «سفر به سرزمین وحی یک فرصت  استثنایی است از آن حداکثر استفاده را ببرید  و برای آن فرصت‌سازی کنید.»

دیدار هنرمندان با مسئول بعثه رهبری در مدینه

حجت‌الاسلام نجفی روحانی، نگاه  نخبگان وهنرمندان را به سرزمین وحی را با دیگران متفاوت دانست و گفت: «نگاه عمیق  و با معنی به اماکن تاریخی در معرفت و بصیرت‌افزایی  انسان نقش بسزایی دارد.»

وی  آثار تاریخی را  تابلو وعنوان مشیری برای این  پیدا کردن راه درست  امروز زندگی دانست و افزود: «افراد مختلفی به این سرزمین سفر می‌کنند و هرکس به اندازه  ظرفیت و گنجایش خود بهره می‌برد.»

دیدار هنرمندان با مسئول بعثه رهبری در مدینه

وی دست‌آورد معنوی و نکات معرفتی و بصیرت‌افزا و عبرت‌آموز را بهترین ارمغان این سفر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، در حاشیه این دیدار برنامه مدینه‌‌شناسی مصور توسط آقای مجتبی نجفی برای هنرمندان ارائه شد که مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.

دیدار هنرمندان با مسئول بعثه رهبری در مدینه

هنرمندان بعد از جلسه مدینه‌شناسی مصور با روایت‌گری حجت‌الاسلام غلامی دلاور به مناطق تاریخی شهر رسول خدا (ص) برده شدند. آن‌ها همچنین از محل چند غزوه رسول خدا (ص) مانند منطقه احد و حمرا‌الاسد و نیز محل ورود کاروان اسرای فاجعه کربلا به مدینه و از مسجد قبا و سقیا و آبار علی بازدید کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5198

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر