2

بانک مرکزی قیمت فروش سکه‌ها را کاهش داد

  • کد خبر : 5213
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹

درحالی که امروز بازارهای جهانی تعطیل هستند، بانک مرکزی قیمت فروش سکه‌ها را کاهش داد که این روند در نرخ‌های بازار آزاد نیز تأثیر گذاشته است. به گزارش فارس، قیمت جهانی هر اونس طلا امروز به دلیل تعطیلی بازارهای بین‌المللی مشابه روز گذشته ۱۵۴۴.۴ دلار است اما در شرایطی که این نرخ نسبت به دیروز […]

درحالی که امروز بازارهای جهانی تعطیل هستند، بانک مرکزی قیمت فروش سکه‌ها را کاهش داد که این روند در نرخ‌های بازار آزاد نیز تأثیر گذاشته است.

به گزارش فارس، قیمت جهانی هر اونس طلا امروز به دلیل تعطیلی بازارهای بین‌المللی مشابه روز گذشته ۱۵۴۴.۴ دلار است اما در شرایطی که این نرخ نسبت به دیروز تغییری نداشته بانک مرکزی امروز قیمت فروش سکه یک بهار و نیم بهار آزادی را کاهش داد.

براساس محاسبات بانک مرکزی نرخ پایه سکه یک بهار آزادی امروز ۴۰۹ هزار تومان تعیین شده که با پرداخت ۱۶ هزار و ۳۶۰ تومان مالیات برارزش افزوده در شعب مشتریان و خریداران این نوع سکه در نهایت ۴۲۵ هزار و ۳۶۰ تومان پرداخت می‌کنند.

نرخ پایه نیم سکه بهار آزادی نیز امروز در برآوردهای بانک مرکزی نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است به نحوی که هم‌اکنون این نرخ در بانک ملی ۲۰۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده که این سکه بعد از لحاظ مالیات برارزش افزوده ۸ هزار و ۱۸۰ تومانی با قیمت نهایی ۲۱۲ هزار و ۶۸۰ تومان فروخته می‌شود.

همچنین نرخ پایه ربع سکه در بانک ملی ۱۱۶ هزار تومان اعلام می‌شود که بعد از پرداخت مالیات برارزش افزوده ۴ هزار و ۶۴۰ تومانی این قطعه سکه با قیمت ۱۲۰ هزار و ۶۴۰ تومان به فروش می‌رسد.

در بازار آزاد نیز قیمت سکه یک بهار آزادی طرح جدید نسبت به دیروز کاهش یافته است؛ هم اکنون در صرافی‌ها سکه طرح قدیم ۴۵۳ هزار تومان، طرح جدید ۴۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان، نیم سکه ۲۱۴ هزار تومان، ربع سکه ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان و سکه گرمی ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری و و فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز جاری با قیمت ۴۲ هزار و ۵۹۰ تومان، هر مثقال طلای ۱۷ عیار با قیمت ۱۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۱۹۶ هزار و ۲۸۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5213

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر