4

کسب ایمنی پنج ستاره برای محصولات آینده ایران خودرو

  • کد خبر : 52192
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۵

ایران خودرو دراستراتژی محصول خود علاوه بر اجرای قوانین و استانداردهای مصرف سوخت و آلایندگی، زمان عرضه محصول جدید به بازار(T2M) را کوتاه واز تداخل قیمتی و کلاس محصولات عرضه شده درسبد تولید،جلوگیری می کند

مهندس میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو درکیفت و محصول با بیان این مطلب گفت : تنوع و بهبود طول عمر محصول، تامین نیاز بخش بزرگ تری از بازار، بهره برداری از سرمایه گذاری ها و حفظ و توسعه سهم بازار، از رویکردهای جدید ایران خودرو در راستای تدارک سبد محصول است.

وی افزود: این امر با حضور در همه بخش های بازار، عرضه محصولات جدید کوچک و ارزان، تمرکز بر بخش های کلیدی با قیمت متوسط، تنوع و تقویت جایگاه رقابتی محصولات و برنامه ریزی برای کسب سهم بازار در بخش های سودآور بالای ۲۰ میلیون تومان، صورت می گیرد.

 

سلیمانی از توسعه و ارتقای محصولات برند ایران خودرو و گسترش راهبرد مولتی برندینگ از راه مشارکت با خودروسازان مطرح و موفق در بخش های مختلف بازار خبر دادکه بر اساس آن در کوتاه مدت، حداقل ۳۰ درصد از تولیدات برند داخلی خواهد بود.

 

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو ارتقای توان تامین کنندگان در طراحی زیر سیستم ها و فناوری های جدید را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: علاوه بر تامین استانداردهای یورو ۴ ، ۵ و ۶، استاندارد ایمنی EuroNcap سه ستاره برای محصولات بر پایه پلتفرم های موجود و پنج ستاره برای محصولات بر پایه پلتفرم های جدید خواهد بود.

 

وی از عرضه سه وانت سبک جدید نیز خبر داد و گفت:  ایران خودرو با نصب کیسه هوای راننده و سرنشین، ترمز ABS و EBD ( ضد قفل)، فرمان تلسکوپی و کیسه هوای جانبی و پرده ای، به ارتقای ایمنی پلتفرم های موجود اقدام کرده و علاوه بر محصولات جدید بر پایه پلتفرم های جدید،  سمند نسل جدید نیز که در حال توسعه است، به این فناوری ها مجهز خواهد شد.

 

سلیمانی افزود: سیستم کنترل پایداری خودرو ESP در محصولات  آتی بر پایه پلتفرم جدید و  خودروهای مجهز به موتور توربو شارژ نیز استفاده می شود.

 

وی ، ارتقای اثربخشی فرایند طراحی و توسعه محصول، ارتقای کیفیت فرآیند تامین مواد و قطعات و افزایش بهره وری و بهبود فرایند خدمات فروش در زنجیره سواری را از اهداف استراتژیک  ارتقای کیفیت دانست.

 

قائم مقام مدیر عامل افزود: برای ارتقای اثربخشی فرایند طراحی و توسعه محصول، طرح تکوین (فرآیند توسعه) دربخش های طراحی، تامین و خطوط تولید  و برنامه ارتقای کیفیت رقابتی محصولات به اجرا در می آید. 

 

سلیمانی  از استقرار سیستم کیفیت یک پارچه ایران خودرو و سیستم جامع ردیابی  قطعات و مجموعه های ایمنی و عملکردی خبر داد و گفت: علاوه بر افزایش تعداد سازندگان قطعات اصلی و ارتقای گرید آن ها، تامین و تولید مطابق نظام خودروسازان پیشرو جهانی انجام می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=52192

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]