3

نمایندگان رسانه‌ها می توانند به مرور برای دریافت نامه کتبی سهمیه مراجعه کنند

  • کد خبر : 52232
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰

خبرنگاران تنها به دلیل آن که دریافت آرم طرح ترافیک نیاز به ثبت نام در سایت شهرداری را دارد در این سامانه ثبت نام کرده اند و رد درخواست انها هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نمی کند

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران با بیان این که تمامی نامه های سهمیه آرم طرح ترافیک رسانه‌ها آماده شده است گفت: نمایندگان رسانه‌ها می توانند به مرور برای دریافت نامه کتبی سهمیه مراجعه کنند.
وحید نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که در خواست  تمامی سهمیه بگیران رسانه ها در سایت شهرداری رد شده است گفت: تمامی خبرنگاران از طریق سهمیه رسانه هایشان و یا از طریق روابط عمومی شهرداری آرم هایشان را دریافت  می کنند.
وی ادامه داد: خبرنگاران تنها به دلیل آن که دریافت آرم طرح ترافیک  نیاز به ثبت نام در سایت شهرداری را دارد در این سامانه ثبت نام کرده اند و رد درخواست انها هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نمی کند و طبق روال هر ساله آرم های طرح ترافیکشان را دریافت می کنند.
نوروزی در خصوص ارقام اعلام شده در سایت برای دریافت آرم های طرح ترافیک گفت: هزینه های اعلام شده علی الحساب است و در صورت تایید شورای شهر قیمت ها افزایش می یابد و در صورت مخالفت ما التفاوت پس داده می شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=52232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر