4

حضور محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری قطعی است

  • کد خبر : 52707
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵

افق نیوز:دبیرکمیته سیاسی جبهه ایستادگی گفت: محسن رضایی هنوز شخصاً کاندیداتوری خود را اعلام نکرده اما از نظر ما طبق درخواستی که جبهه ایستادگی از وی داشت، حضور وی در انتخابات قطعی است.

 حسین کنعانی‌مقدم دبیر کمیته سیاسی جبهه ایستادگی درباره آخرین مواضع محسن رضایی برای حضور در انتخابات اظهار داشت: بنده به‌عنوان دبیرکل حزب سبز و مسئول کمیته سیاسی جبهه ایستادگی با محسن رضایی دو دیدار عمومی و خصوصی داشتم.

کنعانی مقدم درباره کاندیداتوری محسن رضایی در انتخابات ۹۲ تاکید کرد: محسن رضایی هنوز شخصاً اعلام نکرده و گفته کاندیداتوری‌ام منوط به مشورت با بزرگان و مراجع است و بعداً اعلام می‌کند اما از نظر ما طبق درخواستی که جبهه ایستادگی از وی داشت، حضور وی در انتخابات قطعی است.

وی تاکید کرد: مواضع محسن رضایی با مواضع ما تطبیق دارد اما ما چالش‌های پیش‌رو را به وی اعلام کرده‌ایم و قرار است وی برنامه خود را نیز ارائه دهد.

دبیر کمیته سیاسی جبهه ایستادگی متذکر شد: ما با همه کسانی که برای انتخابات اعلام نامزدی کنند و به انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه اعتقاد داشته باشند، دیدار می‌کنیم و شخص‌محوری هم نداریم لذا می‌خواهیم برنامه و کابینه آنها را ببینیم اما در عین حال در انتخابات از یک نفر حمایت خواهیم کرد.

فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=52707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر