ایسنا نوشت: در چند هفته اخیر با افزایش عرضه و پیشفروش خودرو از سوی خودروسازان، روند قیمتی خودروهای پرتیراژ داخلی در بازار نزولی شده است.
در این شرایط رقابت قیمتی بین نمایندگیهای فروش خودروسازان شکل گرفته و برخی از این نمایندگیها سعی میکنند حتی با عرضه محصولات به قیمتی پایینتر از نرخ بازار، مشتریان بیشتری را جذب کنند.
در این میان هستند نمایندگیهایی که به دلیل عدم آگاهی مصرفکنندگان از قیمتهای روز، محصولات خود را به نرخی بالاتر از قیمتهای بازار میفروشند و برخی خریداران نیز به دلیل عدم اطلاع از قیمتهای اصلی اقدام به خرید از این نمایندگیها میکنند.
در این شرایط مشتریان باید پیش از هرگونه اقدام به خرید، قیمت خودروی مدنظر خود را از چند نمایندگی فروش مختلف استعلام کنند. تماس تلفنی با تعدادی از نمایندگیهای فروش خودروسازان بهترین راه برای این کار است.