3

قرار به تغییر باشد، رفتن من بهترین تصمیم است

  • کد خبر : 53874
  • ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲

علی کفاشیان بر تشکیل مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال تاکید کرد و گفت: اگر قرار است تغییر در فدراسیون فوتبال شکل بگیرد بهترین کار تغییر رییس فدراسیون است.

رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اظهارکرد: اساسنامه کیمته ملی المپیک باید کارشناسی شود. اصولا این اساسنامه باید ابتدا در هیات اجرایی به تصویب برسد و سپس درمجمع نهایی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که انتخابات کمیته ملی المپیک چه زمانی خواهد بود تاکید کرد: فعلا زمان آن مشخص نیست. باید منتظر بود تا اساسنامه اصلاح شود و بعد تاریخ مجمع انتخابی مشخض شود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره انتخابات هیات اراک اظهارکرد: در این انتخابات اتفاق خاصی رخ نداد، مجمع تشکیل شد و کاندیداها حضور داشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما با انتقال نفت به اراک موافق هستید، اظهارکرد: من نگفتم که تیم نفت به اراک منتقل می‌شود. ما به مصوبه دولت احترام می‌گذاریم ولی شرایط مورد نظر AFC برای انتقال نفت به اراک فراهم نشده است. اگر شرایط فراهم شود می‌توانیم این انتقال را داشته باشیم درغیر این صورت نمی‌شود.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که می‌گویند قطعا نفت به اراک منتقل می‌شود یادآور شد که این موضوع صحت ندارد.

رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به نتیجه مسابقه پیامکی برنامه نود و این که مردم انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان برترین فدراسیون سال آسیا را عجیب‌ترین اتفاق چند ماهه‌ی‌ اخیر فوتبال ایران دانستند، گفت: این انتخاب AFC بود و همه باید به آن افتخار کنیم. فدراسیون برای کفاشیان نیست، برای این کشور است و اگر کسی بخواهد آن را زیر سوال ببرد کل فوتبال را زیر سوال برده است. امیدوارم تا وقتی من هستم بازهم این اتفاق بیفتد و ما بهترین باشیم. کشورهای دیگر هم بابت این انتخاب به ما تبریک گفتند و البته ناراحت بودند که این عنوان به آنها نرسید و حالا اگر مردم ما هم از این اتفاق ناراحت باشند، خیلی بد است. این عنوان به کفاشیان هیچ ربطی ندارد. امیدوارم رسانه‌ها روشنگری کنند تا این افتخارملی ثبت شود.

کفاشیان با بیان اینکه تاریخ مجمع فوق‌العاده در نشست آتی هیات رییسه مشخص می‌شود تاکید کرد در فدراسیون فوتبال تغییری ایجاد نشده است. او گفت که مجمع قطعا برگزار می‌شود و اگر قرار است تغییراتی ایجاد شود، بهتر است این تغییر درباره رییس باشد.

وی درباره انتخاب سرپرست تیم ملی یادآورشد: درحال بررسی هستیم تا سرپرست را انتخاب کنیم. برای انتخاب سرپرست تیم ملی هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در واکنش به اظهارنظر هاشمی‌طبا مبنی بر اینکه واگذاری دبیر کل به رییس کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی خلاف منشور المپیک است تاکید کرد: از آقای قدمی سوال کنید. او در جلسه اعلام کرد که در منشور المپیک مشکلی در این‌باره وجود ندارد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=53874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر