1

«عزیز من» با نام های آشنا می آید+تصویر

  • کد خبر : 53890
  • ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۲

در صورت اخذ مجوزهای نهایی، آلبوم «عزیز من» با آهنگسازی بابک رادمنش و صدای سینا بهداد در بازار موسیقی کشور منتشر می شود.

در صورت اخذ مجوزهای نهایی، آلبوم «عزیز من» با آهنگسازی بابک رادمنش و صدای سینا بهداد در بازار موسیقی کشور منتشر می شود. چند ماهی از انتشار خبرهای درگوشی در رابطه با میل و اشتیاق حضور مجاز بابک رادمنش (آهنگساز، ترانه سرا و خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران) و سینا بهداد در بازار موسیقی داخل ایران می گذرد و در این مدت موضوع از سرگیری فعالیت های این آهنگساز و خواننده در داخل کشور، هرگز به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده بود تا اینکه بهداد این خبر را تایید و از تلاش این خواننده و آهنگساز برای دریافت مجوز جهت انتشار آلبوم «عزیز من» در داخل ایران خبر داد.

بهداد با اعلام حضورش در ایران درباره این موضوع گفت: «به یاد شعر کوچ بنفشه ها از استاد شفیعی کدکنی افتادم با صدای ماندگار زنده یاد فرهاد. ای کاش آدمی وطنش را همچون بنفشه ها می توانست با خود ببرد هر جا که خواست؛ چه جایی و چه چیزی بهتر است از وطن بودن در کنار مردم خوب و مهربان ایران؟

بازگشت خبرساز بابک رادمنش

خوشبختانه در چند سال گذشته موسیقی داخل کشور پیشرفت های فراوان و چشمگیری داشته و بسترهای بهتری برای پیشرفت جوانان علاقمند به موسیقی توسط مسئولان امر تدارک دیده شده که همین مسئله من را بر آن داشت تا تصمیم خودم را برای حضور در ایران بگیرم و با توصیه های استاد عزیزم بابک رادمنش تصمیم به ادامه فعالیت های هنری ام در داخل کشور گرفتم.»

او در ادامه صحبت هایش درباره قطعه ای که اخیرا با همراهی بابک رادمنش برای زلزله زده های آذربایجان اجرا کرده بود هم توضیح داد و افزود: «اولین روزهای بعد از زلزله تماسی را دریافت کردم از مدیر برنامه هایم، صدایش بغض آلود بود. عکسی دیده بود از دختر بچه ۳، ۴ ساله ای که ضبط صوت قدیمی پدرش را روی آوارهای خانه اش با لبخندی پر از احساس در آغوش کشیده بود، ضبطی که شاید تنها یادگار پدر بود. هنر زیباست، موسیقی با آدم حرف می زند احساس را تکان می دهد و «باران گریه» اثر ماندگار استاد رادمنش تنها کاری بود که از دست ما برای زلزله زدگان آذربایجان ایران بر می آمد که البته مورد استقبال مخاطبان هنردوست داخل و خارج از کشور هم قرار گرفت.

سینا بهداد همچنین از اجرای قطعه ای با مضمون «وطن» در آلبوم «عزیز من» خبر داد و گفت: «شاید «ستاره های غربت» حرف دل خیلی از هموطنان خارج از کشور باشد، امیدوارم بعد از انتشار این کار بتوانیم بیشتر در موردش صحبت کنیم.»

لازم به ذکر است که سینا بهداد شاگرد بابک رادمنش (پدر سامی یوسف مطرح ترین خواننده مسلمان و بین المللی) و از خواننده های خوش صدا و آینده دار موسیقی پاپ ایران است که پیش بینی می شود با حمایت رادمنش و انتشار آلبوم «عزیز من» که از ترانه ها و ملودی های سنگین، عمیق، قوی و با مفهوم این استاد موسیقی ایران بهره می برد. در این آشفته بازار موسیقی پاپ داخل کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

تماشا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=53890

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر