2

احداث دیواری ۹۰ کیلومتری در مرز سوریه توسط رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 54517
  • ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸

رژیم صهیونیستی که پیشتر در مرز کرانه باختری و مصر و لبنان دیوارهای بلندی را احداث کرده، این بار تصمیم به احداث دیواری ۹۰ کیلومتری در مرز سوریه گرفته است.

خبرگزاری فارس: دیوار انزوای اسرائیل طولانی‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری النشره، آری شالیکار سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو در حال احداث دیواری جدید و بلند در طول مرزهای خود با سوریه است.

این دیوار در حالی احداث می شود که رژیم صهیونیستی با از دست دادن توان بازدارندگی نظامی خود سعی در کاهش اصطکاک‌های مرزی دارد، البته این رژیم سعی کرده ساخت دیوار حائل جدید را به گونه‌ای دیگر در راستای منافع خود توجیه کرده و مدعی شود که احداث آن برای این است که  جلوی هر اتفاقی در صورت بی‌ثباتی سوریه و بعد از سقوط احتمالی بشار اسد را بگیرد.

بنا بر اعلام این مقام نظامی صهیونیست‌، این دیوار به طول ۹۰ کیلومتر احداث خواهد شد و در همان خط آتش‌بسی احداث خواهد شد که بین بخش اشغالی نیروهای صهیونیستی و خاک سوریه در بلندی های جولان قرار دارد.

وی ادامه داد که این دیوار همچنین شامل دوربین‌ها و خندق‌هایی نیز خواهد بود.

رژیم صهیونیستی با ساختن این دیوار خود را از چهار طرف محصور کرده و در انزوای کامل قرار گرفته است، این رژیم پیشتر نیز دیوارهایی را در مرز کرانه باختری، مرز مصر و مرز لبنان احداث کرده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]