1

مذاکرات اوباما ودموکرات ها برای جلوگیری از افزایش بدهی ۱۴ تریلیون دلاری آمریکا

  • کد خبر : 5453
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۸

رئیس جمهور آمریکا برای بهبود بحران مالی و بدهی های این کشور خواستار مذاکرات بیشتری در این خصوص شد. به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از آسوشیتد پرس،باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای حل بحران اقتصادی ایجاد شده در این کشور و بدهی ۱۴ تریلیون دلاری آمریکا یکشنبه شب در مذاکره ای ۷۵ […]

رئیس جمهور آمریکا برای بهبود بحران مالی و بدهی های این کشور خواستار مذاکرات بیشتری در این خصوص شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از آسوشیتد پرس،باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای حل بحران اقتصادی ایجاد شده در این کشور و بدهی ۱۴ تریلیون دلاری آمریکا یکشنبه شب در مذاکره ای ۷۵ دقیقه ای با رهبران کنگره از جمله جان بونر رهبر جمهوریخواه مجلس با شکست ایدئولوژیک مواجه شد.
گزارش ها حاکی از آن است که،رئیس جمهور ودموکرات ها برای جلوگیری از افزایش بدهی ۱۴ تریلیون دلاری آمریکا مایل به کاهش برخی  هزینه های مصرفی و هزینه های رفاه اجتماعی هستند اما جمهوریخواهان برای مقابله با این بحران،افزایش مالیات میلیونرها و میلیاردرهای ی آمریکایی را به کاخ سفید پیشنهاد کردند.
واکنش مقامات به مذاکرات
یکی از مقامات در کاخ سفید اعلام کرد:پس از مدت کوتاهی از مذاکره یکشنبه شب اوباما با رهبران کنگره وی برای حل این بحران تصمیم به برگزاری مذاکراتی در طی این هفته گرفت.
یکی از مقامات آمریکایی نیز در خصوص این مذاکرات گفت:هدف از این مذاکرات کاهش فشارهای سیاسی به دولت آمریکا،بررسی بدهی ۱۴ تریلیون دلاری این کشور و حل بحران اقتصادی در این کشور است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5453

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر