11

شجریان در آغوش همسر بهرام بیضایی+تصویر

  • کد خبر : 54587
  • ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۹

این عکس بنابر نقل قول مژگان، دختر شجریان که به صورت عمومی نیز در فیس بوک انتشار یافته در جشن تولد بهرام بیضایی ثبت شده و مژده شمسایی را با ظاهری نامناسب در آغوش شجریان نشان می‌دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از عاطف نیوز، شجریان که سال گذشته با خروج از ایران وقیحانه‌ترین توهین‌ها را به جمهوری اسلامی روا داشته بود در جدیدترین عکس منتشر شده در فیس بوک در آغوش همسر بهرام بیضایی است.

البته پیش از این نیز محمد رضا شجریان بهمراه دخترش و تیم همراهش، در پارتی شبانه کارمندان بی بی سی فارسی حضور یافته و در آنجا نیز عکس‌های نا متعارفی گرفته بود . وی بعد از اجرای کنسرت در لندن نیز با گوگوش خواننده لس آنجلسی و معلوم الحال شبکه مبتذل “من و تو” و خواننده مخصوص دربار پهلوی، عکسهای یادگاری انداخته و در فضای مجازی آن را منتشر کرده بود.

شجریان در سال های بعد از انقلاب بارها ادعا کرده بود فردی سیاسی نیست و با عناصر و گروه های سیاسی ارتباط نداشته و نسبت به آنها دلبسته نیست.

گفتنی است شجریان در مدتی که در خارج از ایران بسر می‌برد یکی از سوژه‌های مورد علاقه رسانه‌های شایع پراکنی همچون بی.بی.سی و وی.او.ای بود تا جایی که صادق صبا، مدیر نشان دار بی.بی.سی فارسی به شخصه یک هفته را با او در قونیه چرخید تا مستندی یک ساعته درباره وی بسازد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. باسلام خدا لعنت کند این شجریان را که از برکت نظام جمهوری اسلامی به اینجا رسید و حالا در اینطورمحافل میرود اینها تعاون پس میدهند و باید جوابگو باشن در برابر خدا و خون شهدا

  2. یک اعتراض به خواندن عده ای به خس و خاشاک ببین چه اتهامات و دنباله هایی به دنبال دارد؟ از انتشار عکس های خانوادگی بگیر تا روابط قبل از انقلاب انقدر سمن هست که یاسمن گمه بهتر نیست ببینیم نتیجه اختلاس ها به کجا رسید؟ و میلیار در های عزیزی که بردند و غارت کردند مملکت را الان به ریش کی دارند میخندند من؟ شما ؟ شجریان ؟ و یا ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! همه کارامون درست شد حالا رفتیم دنبال عکس اقای فلان و خانم فلان واقعا که خجالت داره اگر عکس خودت را اقایی که این خبر را منتشر کردی انصافا عکس خودت را با زن همکارت که در خانه بودید با هم انداختید منتشر کنند چه حالی پیدا میکنید؟ از شرف به دوره که بیاییم با ابروی دیگران بازی کنیم بریم دنبال اون نامردهای بی شرفی که دارند مملکت را غارت میکنند با قدرت و زور البته اگه عرضه داریم!!!!!!!

  3. خودتون رو به گند کشیدینها آقایون سایتی!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر