2

رفتار سخیف وهابیون توهین به مقدسات مسلمانان در قبرستان بقیع است

  • کد خبر : 5478
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲

دبیر هماهنگ کننده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: بنیان فرقه وهابیت برای ایجاد شکاف و اختلاف میان مسلمانان نهاده شده است. حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: وهابیت یک فرقه ساخته و پرداخته انگلیسی ها و مورد حمایت مستقیم و غیر مستقیم استکبار و صهیونیست ها بوده […]

دبیر هماهنگ کننده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: بنیان فرقه وهابیت برای ایجاد شکاف و اختلاف میان مسلمانان نهاده شده است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: وهابیت یک فرقه ساخته و پرداخته انگلیسی ها و مورد حمایت مستقیم و غیر مستقیم استکبار و صهیونیست ها بوده و اساساً بنیان این فرقه برای ایجاد شکاف و اختلاف میان مسلمانان نهاده شده است.

وی گفت: عقاید انحرافی و متحجرانه وهابیون با باورهای اعتقادی مسلمانان اعم از شیعه و سنی سازگاری نداشته و آنها به جای منطق و استدلال در بسیاری از موارد به توهین و تحقیر دیگران روی آورده اند.

رفتار سخیف وهابیون توهین به مقدسات مسلمانان در قبرستان بقیع است

این استاد حوزه و دانشگاه نمونه بارز این رفتار سخیف وهابیون را توهین به مقدسات مسلمانان در قبرستان بقیع دانست واضافه کرد: تعدادی از افراد فارسی زبان از کشور افغانستان اجیر شده اند تا در قبرستان بقیع و در کنار قبور اولیای الهی به تبلیغ تفکرات منحط وهابیت پرداخته و با اتهامات و نسبتهای ناروا اعتقادات شیعه را مورد حمله قرار دهند.

وی یادآور شد: علمای بزرگ شیعه بارها سران وهابیت را به مناظره دعوت کرده اند تا به وسیله مناظره و گفتگوی علمی حقایق بر مردم روشن شود؛ اما آنها تاکنون از زیر بار مناظره شانه خالی کرده و اینگونه بر اعتقادات سخیف خود پافشاری می کنند و این چیزی جز مزدوری مستکبران نیست.

حجت الاسلام محمودی افزود: اگر وهابیون از آشکار شدن حقایق خوف ندارند، در مسجدالحرام و مسجد نبوی یک کرسی به بیان اعتقادات شیعه اختصاص دهند تا مردم بفهمند اسلام و توحید ناب کجاست و شرک چیست و چه کسانی مشرک هستند.

وی بیان داشت: بسیار جای تأسف است که وهابیت و آل سعود، حرمین شریفین را در اختیار گرفته ولی عملاً این کشور و سرمایه های آن را در اختیار استکبار قرار داده است و کارشان به جایی رسیده است که مردم مسلمان و بی دفاع بحرین را هدف گلوله قرار می دهند.

نویسنده کتاب “پرسش و پاسخ پیرامون وهابیت” ادامه داد: البته نشانه هایی موجود است که جوانان و روشنفکران عرب از عقاید منحط و تفرقه افکنانه وهابیت رویگردان شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر