3

شناسنامه و گذشته افراد معیار نیست

  • کد خبر : 54789
  • ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱

نایب اول رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شناسنامه و گذشته افراد معیار نیست، گفت: اینکه در صفین بوده‌ایم ارزشمند است اما در کربلا کجا بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد ظهر امروز در همایش بزرگداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مصلای امام خمینی تبریز افزود: در ۹ دی ۸۸ ملت ایران با یک آگاهی و بصیرت ویژه در برابر جریانی ایستادند که هم از درون کشور و هم از خارج از کشور سربرآورد تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب برساند.

وی تصریح کرد: ملت بصیر ایران در این عرصه نیز در شناخت جریان داخلی و ایستادگی در برابر آن و هدف قرار دادن نقطه‌هایی که وی به عنوان نقطه آسیب اتخاذ کرده بود، آگاهی و بصیرت دیگری را به نمایش ‌گذاشت.

نایب اول رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران نشان دادند که از سطح دانش و بینش عمیق سیاسی برخوردار هستند و همواره در شرایط حساس توانسته‌اند با اتخاذ تصمیمات درست و قاطع نقش موثری ایفا کنند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی تجلیگاه ولایتمداری امت اسلامی بود، اظهار کرد: ۹ دی برگ زرینی از بصیرت، زمان‌شناسی، مسئولیت‌پذیری، عزم و اراده ملت استوار ایران و ایستادگی بر اصول و مبانی قرآن بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۹ دی ملت ایران بصیرت خود را در برابر فتنه‌ای به نمایش گذاشتند که همه ظرفیت خود برای ایجاد شکاف در جامعه استفاده می‌کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: در این روز ملت با بصیرت با حضور گسترده و میلیونی خود در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام بار دیگر وفاداری و تبعیت از رهبری معظم انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در این روز برآمده از معرفت و بصیرت ویژه‌‌ای بود، اضافه کرد: مردم با شناخت عمیق و با آگاهی از ابعاد و ریشه‌های پنهان و آشکار فتنه در عرصه مسئولیت سیاسی و اجتماعی خود حضور یافتند همچنین با آگاهی از فتنه مهم‌ترین رسالت خود که همان اعلام وفاداری نسبت به ارزش‌های انقلاب بود را ادا کردند.

ابوترابی‌فرد، با قدردانی از حماسه هشتم دی مردم تبریز در محکومیت جریان فتنه گفت: همچنان که مردم این خطه از میهن اسلامی در حوادث و اتفاقات سده‌های اخیر همانند نهضت مشروطه، پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس پیش قراول بودند، در خنثی‌سازی فتنه‌های ۸۸ نیز همین نقش را به درستی و حساب شده ایفا کردند.

ابوترابی‌فرد افزود: تظاهرات هشتم دی مردم تبریز زمینه‌ساز خلق حماسه بزرگ نهم دی در ایران اسلامی شد.

 

وی، نقش علما و حوزه‌های علمیه در خلق حماسه نهم دی را بسیار مهم خواند و تاکید کرد: نباید از نظر دور داشت که در تمام تحولات سیاسی و اجتماعی ایران در طول تاریخ علما نقش کلیدی و برجسته‌ای داشته‌اند که این نقش در نهم دی نیز متجلی شد.

نماینده مردم قزوین با بیان اینکه دشمن برای تضعیف جایگاه مقتدر ولایت وحدت ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده است،پیوند ملت با رهبری و ولایت را ناگسستنی دانست.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه شناسنامه و گذشته‌ افراد معیار نیست، گفت: اینکه در صفین بوده‌ایم ارزشمند است اما در کربلا کجا بوده‌ایم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح‌ کرد: پیوند ناگسستنی ملت ایران و رهبری از مهم‌ترین عوامل اقتدار و انسجام ملی ملت ما در برابر زیاد‌ه‌خواهان و دشمنان نظام است، آنچه توطئه‌‌ها را خنثی می‌کند و ملت ایران را به یک مشت محکم در برابر استکبار جهانی تبدیل کرده است، پیوند عمیق ملت ایران با امام خویش است.

ابوترابی‌فرد اضافه کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای قطع این پیوند عمیق بین ملت ایران و رهبری انجام داد، ولی حضور مردم ایران در ۹ دی ۸۸ توطئه‌ها را خنثی کرد، ۹ دی ۸۸ از هر‌ جای ایران اسلامی یک فرد آگاه با بصیرت روشن می‌جوشید، ملت ایران شایسته این عظمت و اقتدار است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر