3

تلاش آمریکا و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به کشور با استفاده از تحریم

  • کد خبر : 5493
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲

افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران، با اشاره به سال جهاد اقتصادی، اولین شرط موفقیت در این جهاد عظیم را برآورد درست و امیدآفرین از شرایط کشور و ارائه […]

افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران، با اشاره به سال جهاد اقتصادی، اولین شرط موفقیت در این جهاد عظیم را برآورد درست و امیدآفرین از شرایط کشور و ارائه آن به افکار عمومی دانستند. رهبر انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های بزرگ کشور در زمینه‌های گوناگون به‌ویژه در مسایل اقتصادی اشاره و خاطرنشان کردند: باید این نگاه امیدآفرین را مقدمه‌ای برای هر پیشنهاد و طرحی قرار داد و در توضیح و تشریح وضعیت از نگاه منفی و سیاه‌نمایی پرهیز کرد چرا‌که در سایه امید، نشاط حاصل می‌شود.

ایشان سیاست‌های کلی اصل ۴۴ را‌ ریل‌گذاری جدید در اقتصاد کشور برشمردند که با یک زاویه‌ای دقیق، مسائل اقتصادی به سمت دیگری هدایت شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ ایجاد جرأت و جسارت در بخش خصوصی را برای حضور در میدان‌های بزرگ اقتصادی، از وظایف مهم اتاق بازرگانی دانستند و با اشاره به امکانات گسترده در کشور، بر شناسایی فعالان بالقوه اقتصادی تأکید کردند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: فعالان اقتصادی که در مجموعه اتاق بازرگانی جمع می‌شوند، باید با احساس مسئولیت و با امید، نقش خود را در شرایط و وضع کنونی کشور تعریف و ایفا کنند.

ایشان به تلاش آمریکا و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به کشور با استفاده از تحریم و دیگر توطئه‌ها اشاره و خاطرنشان کردند: هدف دشمنان از ایجاد این فشارها، نا‌امیدی مردم و به شکست کشاندن انقلاب اسلامی بود اما اینها نمی‌توانند بر حرکت مردمی و خدایی ملت ایران فائق شوند چرا‌که مطمئن هستیم تا وقتی که دل‌ها پر از امید و در کنارش مجاهدت باشد، بر همه این توطئه‌ها فائق خواهیم آمد.

در ابتدای این دیدار آقایان نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران، میرمحمد صادقی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و آل‌اسحاق رئیس اتاق بازرگانی تهران در گزارش‌هایی بر لزوم واگذاری مدیریت‌های اقتصادی به بخش خصوصی و تعاونی، تعامل نزدیک‌تر با دولت، ایجاد احساس مسئولیت برای بخش خصوصی، بازنگری در قوانین و مقررات، تدوین استاندارد حلال در عرصه اقتصادی، پالایش جدی در فرهنگ عمومی اقتصاد کشور، استفاده از نظرات فعالان اقتصادی در تصمیم‌گیری‌های کلان و حمایت از جهادگران اقتصادی مطالبی را مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5493

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر