1

افزایس شمار کهنه سربازان بی‌خانمان در امریکا به طرز غیر قابل تصور

  • کد خبر : 54947
  • ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹

« شمار کهنه سربازان بی‌خانمان در امریکا به طرز غیر قابل تصوری افزایش یافته است.»

گفت وگوی گوردون داف، سردبیر ارشد نشریه «وترنز تودی» با بخش امریکای پرس تی‌وی
تحلیلگر سیاسی به پرس تی‌ویگفته است، شمار کهنه سربازان بی‌خانمان امریکایی که از جنگ عراق و افغانستان بازگشته‌اند، به طرز«غیر قابل تصور» افزایش یافته است.

گوردون داف، سردبیر ارشد نشریه «وترنز تودی» روز شنبه (۹ دی) در گفت و گوی تلفنی با بخش امریکای پرس تی وی گفت: «کهنه سربازان امریکایی درحال بازگشت به کشوری هستند که اقتصادش کاملا نابسامان است و میزان بیکاری در میان نیروی کار کهنه سربازان بسیار گسترده است.»

وی افزود: « به رغم آمارهای پائین بیکاری، درصد زیادی از مردم هستند که دیگر به خود زحمت جست وجو برای کار را نمی‌دهند چون در حقیقت هیچ فرصت کاری در امریکا وجود ندارد.»

بنابر آمارهای دولتی، شمار کهنه سربازان جنگ عراق و امریکا که بی‌خانمان هستند و یا با خطر بی‌خانمان شدن روبرو هستند در دو سال گذشته دو برابر شده است.

سازمان امور کهنه سربازان امریکایی سال گذشته اعلام کرد، بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ کهنه سرباز یا در خیابان‌ها و یا در خانه‌های موقت زندگی کرده یا از کالابرگ‌های کمکی فدرال برای پرداخت اجاره‌خانه استفاده می‌کنند.

در همین حال ، بنابر نتایج مطالعات اخیر دانشگاه یال امریکا، اکثریت کهنه سربازان بی‌خانمان امریکایی که ۲۵ درصد از جمعیت بی خانمان امریکا را تشکیل می‌دهند، از علائم بیماری اختلال فشار روانی پس از آسیب مانند (ترس، اضطراب و وحشت مداوم) رنج می‌برند.

روانشناسان می‌گویند، حضور طولانی‌مدت در افغانستان و عراق و اعزام چند باره سربازان به این دو کشور از عوامل عمده اختلالات روانی در میان نظامیان امریکایی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54947

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]