3

شکایت دادگستری استان تهران از چند سایت خبری

  • کد خبر : 5496
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰

دادگستری استان تهران ضمن تکذیب خبر تجاوز ۵ جوان به یک معلم در تهران، علیه ۳ سایت خبری اعلام جرم کرد. به گزارش فارس، در پی درج خبری مبنی بر تجاوز ۵ جوان به یک معلم جوان در جنوب شهر تهران، دادگستری استان تهران ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد خبر منتشر شده مربوط به […]

دادگستری استان تهران ضمن تکذیب خبر تجاوز ۵ جوان به یک معلم در تهران، علیه ۳ سایت خبری اعلام جرم کرد.

به گزارش فارس، در پی درج خبری مبنی بر تجاوز ۵ جوان به یک معلم جوان در جنوب شهر تهران، دادگستری استان تهران ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد خبر منتشر شده مربوط به ۵ سال قبل بوده است که تعدادی سایت خبری اقدام به انتشار مجدد این خبر به نحوی کردند که گویا این اتفاق به تازگی رخ داده است.

مدیرکل روابط عمومی دادگستری استان تهران با اعلام این موضوع به فارس گفت: علیه این سایت‌های خبری، اعلام جرم شده و موضوع در حال رسیدگی است.

بشیری‌راد در خصوص اینکه آیا علیه روزنامه‌ای هم که این مطلب کذب را منتشر کرده، اقدامی صورت گرفته یا خیر گفت: دادستان کل کشور روز گذشته به مطلب منتشر شده در این روزنامه و دستور رسیدگی به این موضوع اشاره کرد اما در حال حاضر در نامه‌ای که از سوی سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران به دادستان تهران نوشته شده، تنها نام ۳ سایت خبری آمده است.

در اطلاعیه روابط عمومی دادگستری استان تهران آمده است: به دنبال درج خبری با عنوان “تجاوز پنج نفر به معلم جوان در جنوب تهران ” در برخی از سایت‌های خبری؛ بدینوسیله ضمن تکذیب خبر فوق به اطلاع هموطنان می رساند که پرونده مربوطه در سال ۱۳۸۳ و در شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفته است.

این اطلاعیه می‌افزاید: احکام مربوط به این پرونده برابر مقررات قانونی صادر و نسبت به برخی از محکومین اجرا شده است و نسبت به سایر محکومین هم‌اینک مراحل اجرایی خود را طی می کند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: لیکن متاسفانه برخی از سایت های خبری آن را به عنوان موضوع جدید مطرح کرده و بدین ترتیب افکار عمومی را مشوش کرده‌اند که این امر در حال پیگیری قانونی است.

روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران در پایان این اطلاعیه بار دیگر به همه ارباب جراید و رسانه‌های جمعی متذکر شده از درج هر گونه خبر بدون ذکر منبع موثق جدا خودداری کرده تا به امر خطیر اطلاع‌رسانی خدشه‌ای وارد نشده و موجبی برای تعقیب کیفری افراد فراهم نشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5496

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر