2

هیچ دستگاهی حق ندارد کارمندان را بدون موافقت آنان منتقل کند.

  • کد خبر : 5511
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۲

نصرالله ابراهیمی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری که در محل شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد با بیان اینکه دولت از انتقال کارمندان و کارکنان از کلان‌شهرها حمایت می کند، اظهار داشت: هیچ دستگاهی حق ندارد کارمندان را بدون موافقت آنان منتقل کند. وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر […]

نصرالله ابراهیمی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری که در محل شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد با بیان اینکه دولت از انتقال کارمندان و کارکنان از کلان‌شهرها حمایت می کند، اظهار داشت: هیچ دستگاهی حق ندارد کارمندان را بدون موافقت آنان منتقل کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر در تهران برای انتقال ثبت‌نام کردند، افزود: پنج هزار نفر مشمول این طرح شدند که سه هزار نفر منتقل و یک هزار نفر دیگر در حال انتقال به سایر شهرهای کشور هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به تصویب قانون توسعه دولت الکترونیک در مجلس شورای اسلامی و ماده ۴۶ برنامه پنجم گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان برنامه پنجم بیش از ۶۰ درصد ارتباطات کسب و کار و همه ادارات از طریق الکترونیکی امور را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز سه ماه فرصت دارند که تمامی مکاتبات خود را از طریق اتصال به شبکه دولت انجام دهند.

ابراهیمی تعداد نیروی انسانی موجود در دستگاه‌های اجرایی استان را ۲۰۷ هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: بیش از ۱۶۰ هزار نفر از این افراد رسمی و پیمانی هستند.

وی به تدوین برنامه جامعه و توانمند سازی نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال جاری تقویم آموزشی به دستگاه‌ها ابلاغ شد و نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی هستند.

جلسه شورای اداری شهرستان ری روز سه‌شنبه باحضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرک صنعتی شمس‌آباد برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر