3

بازیگر سینما و تلویزیون که در بیمارستان بستری است+تصویر

  • کد خبر : 55923
  • ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵

یزدی گفت: «همسرم یک سکته مغزی را رد کرده با این حال از ناحیه ریه دچار مشکلاتی است که دکتر تنها چاره آن را صبر دانسته است. فعلا نیز امکان جدا کردن او از دستگاه وجود ندارد و مشخص نیست چه زمانی می‌تواند به بخش بیاید.»

باقر صحرارودی بازیگر سینما و تلویزیون ۱۸ روز است به دلیل مشکلات ریوی در بخش آی سی یو بیمارستان لاله بستری شده است.

منصوره یزدی همسر باقر صحرارودی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره وضعیت این بازیگر پیشکسوت به گفت: «۱۸ روز است او در بیمارستان لاله بستری شده و در آی سی یو به سر می‌برد. وی همچنین به دستگاه وصل شده و از مشکلات ریوی رنج می‌برد.»

یزدی افزود: «همسرم یک سکته مغزی را رد کرده با این حال از ناحیه ریه دچار مشکلاتی است که دکتر تنها چاره آن را صبر دانسته است. فعلا نیز امکان جدا کردن او از دستگاه وجود ندارد و مشخص نیست چه زمانی می‌تواند به بخش بیاید.»

همسر صحرارودی از مردم خواست برای سلامتی این بازیگر دعا کنند.

باقر صحرارودی متولد ۲۶ خرداد ۱۳۲۱ در فسا است. وی تحصیلات خود را در دانشکده ادبیات فسا و شیراز و دانشکده ادبیات و دانشکدهه هنرهای زیبای تهران به انجام رساند. او از سال ۱۳۳۴ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و از آن هنگام تاکنون در حرفه هنری خود که بخش اعظم آن شامل کارهای تلویزیونی است، در مقام بازیگر، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان به ایفای نقش پرداخته‌است.

«گیرنده»، «کلانتری غیرانتفاعی»، «ملک سلیمان» و «ازدواج به سبک ایرانی» از جمله فیلم‎های سینمایی اخیر صحرارودی است. وی در تلویزیون نیز در آثاری چون «راه در رو»، «کوچه اقاقیا» و «سیر و سرکه» با سعید آقاخانی، رضا عطاران و غلامرضا رمضانی همکاری کرده است.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55923

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر