3

بانفوذترین فرد در میان سیاستمداران کیست؟+تصویر

  • کد خبر : 56008
  • ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۰

درنخستین شماره این مجله در سال ۲۰۱۳ که روز پنج شنبه در معرض فروش قرار گرفت، میزان محبوبیت شخصیت‌ها و روند توسعه جهان معاصر منتشر شده است.

مجله آمریکایی فارین پالیسی «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه را بعنوان بانفوذترین فرد در جهان در میان سیاستمداران، رجال تجاری و اجتماعی در سراسر کره زمین انتخاب کرده است.

فارس به نقل از خبرگزاری «اینترفکس» نوشت: طبق نظر مجله معتبر آمریکایی «فارین پالیسی» بانفوذترین فرد در میان سیاستمداران، رجال تجاری و اجتماعی در جهان، “ولادیمیر پوتین” رئیس‌جمهوری روسیه است.

این مجله آمریکایی در سال جدید تصمیم گرفته تا نخستین ردیف در رده بندی خود را خالی بگذارد تا نشان دهد مشکلات ژئوپلتیکی و اقتصادی جهان آنقدر بزرگ است که یک فرد قادر نیست به تنهایی از عهده حل و فصل آنها برآید.

فارین پالیسی در عین حال ولادیمیر پوتین را بانفوذترین فرد در جهان سیاست کنونی نامیده است. رئیس‌جمهوری روسیه در رده بندی سیاستمداران، رجال تجاری و اجتماعی جهان، در رده دوم این مجله قرار گرفته است.

بعد از پوتین، «بن برنینکه» رئیس آژانس اطلاعاتی آمریکا قرار گرفته است. «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان رده چهارم را به خود اختصاص داده و «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در رده پنجم جای دارد. در رتبه ششم «ماریو دراگی» مدیر بانک مرکزی اروپا قرار دارد. رده های بعدی متعلق به رئیس‌جمهوری چین و «کریستین لوگار» رئیس صندوق بین المللی پول بوده  و «عبدالله بن عبدالعزیز السعود» پادشاه عربستان دهمین فرد در این فهرست است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=56008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر