2

انتخاب اعضای هیئت مدیره هفتمین دوره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان

  • کد خبر : 5610
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۱

با تشکیل مجمع عمومی نوبت دوم انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان اعضای هیئت مدیره هفتمین دوره این انجمن انتخاب شدند. به گزارش فارس پیش از ظهر امروز و با تشکیل مجمع عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان و برگزاری انتخابات این انجمن، اعضای هفتمین دوره هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان انتخاب شدند. در انتخابات امروز که با حضور نماینده […]

با تشکیل مجمع عمومی نوبت دوم انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان اعضای هیئت مدیره هفتمین دوره این انجمن انتخاب شدند.
به گزارش فارس پیش از ظهر امروز و با تشکیل مجمع عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان و برگزاری انتخابات این انجمن، اعضای هفتمین دوره هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان انتخاب شدند.
در انتخابات امروز که با حضور نماینده وزارت کشور برگزار شد به ترتیب آقایان و خانم‌ها سید نظام‌الدین موسوی با ۲۳۴ رأی، حسن کربلایی با ۲۰۴ رأی، وحید جلیلی با ۱۸۴ رأی، پژمان کریمی با ۱۴۴ رأی، علی‌اکبر روح‌نواز با ۱۳۰ رأی، پرستو سیفی ناجی با ۱۳۰ رأی، مریم پوریامین با ۱۲۶ رأی، اعظم ناصری با ۱۲۰ رأی، حسن اشجعی با ۱۱۲ رأی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان انتخاب شدند.
همچنین عنایت‌الله سالاریان با ۱۰۹ رأی، صادق مهدی‌غفرانی با ۱۰۹ رأی و رضا طالب با ۹۹ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان انتخاب شدند.
در این انتخابات آقایان نعمت‌الله شهبازی با ۱۵۷ رأی و عباس کلیایی با ۷۰ رأی به عنوان بازرسین انجمن انتخاب شدند و مهدی یوسفی نیز با ۹ رأی به عنوان بازرس علی‌البدل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان انتخاب شد.
اعضایی که در انتخابات امروز حائز بیشترین آرا شدند، پس از تأیید نهایی کمیسیون احزاب وزارت کشور به صورت رسمی به عنوان اعضای هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر