1

عابدینی گفت:هرگونه انتقادهای صریح و رک را می‌پذیرم

  • کد خبر : 56376
  • ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۳

مدیر عامل باشگاه داماش، دعوت نشدن بازیکنان داماش به تیم ملی را دردآور خواند و گفت: داماش باید آسیایی شود تا ویترینی قابل رویت باشد. امیر عابدینی در نشست مشترک با اعضای هیئت مدیره کانون هواداران در محل باشگاه داماش گیلان در این شهر با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای هیئت مدیره این کانون، اظهار کرد: نوع انتخاب اعضای این کانون آرامش […]

مدیر عامل باشگاه داماش، دعوت نشدن بازیکنان داماش به تیم ملی را دردآور خواند و گفت: داماش باید آسیایی شود تا ویترینی قابل رویت باشد.

امیر عابدینی در نشست مشترک با اعضای هیئت مدیره کانون هواداران در محل باشگاه داماش گیلان در این شهر با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای هیئت مدیره این کانون، اظهار کرد: نوع انتخاب اعضای این کانون آرامش در بنده ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های مسئولان گذشته داماش، گفت: امروز داماش در گیلان طرفدار دارد و نباید اجازه دهیم به این هویت خدشه‌ای وارد شود و بنده برای دفاع از حق و هویت داماش با هر کسی می‌جنگم.

مدیر عامل باشگاه داماش، آسیایی شدن داماش را بهترین راه برای دفاع از هویت شهر رشت دانست و اذعان کرد: ما می‌خواهیم آسیایی شویم زیرا توان، ظرفیت و پشتوانه مردمی‌اش را داریم و بودجه‌اش نیز توسط مالک داماش فراهم شده و مهم‌تر اینکه ما در فوتبال ایران ریشه داریم.

وی اضافه کرد: برای بنده دردآور است که چرا داماش بازیکنی در تیم ملی ندارد و اگر آسیایی شویم نمی‌توانند بازیکنان ما را دعوت نکنند.

عابدینی با تصریح بر اینکه اگر رضا مهدوی سال‌ها پیش با بنده کار می‌کرد اکنون اسطوره ملی می‌شد، خاطرنشان کرد: اما بنده او را رها نمی‌کنم و وی را به کلاس‌های مختلف می‌فرستم تا از ظرفیت او بیشتر بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه نظیف‌کار حقش را تا کنون از فوتبال ایران نگرفته است، اذعان کرد: امسال هادی سهرابی ستاره تیم ماست و جهانبخش ظرفیت ترانس‌فر شدن را دارد و از علی رحیمی نیز در آینده بیشتر خواهیم شنید و باید آسیایی شویم تا داماش ویترینی قابل رویت شود و بتوانیم روی بازیکنان خود مانور بیشتری دهیم.

مدیر عامل داماش از حضور در جلسات کانون هواداران استقبال کرد و یادآور شد: هرگونه انتقادهای صریح و رک را می‌پذیرم حتی اگر روزی به بنده بگویند که دیگر برای فوتبال رشت ظرفیت ندارم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=56376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر