1

آموزش کودکان ۷ ساله توسط مزدوران معمر قذافی برای جنگ با انقلابیون

  • کد خبر : 5643
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۹

گزارشها از آموزش کودکان ۷ ساله توسط مزدوران معمر قذافی برای جنگ با انقلابیون حکایت دارد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، مزدوران قذافی برای مقابله با حملات انقلابیون و جنگنده های ناتو به آموزش کودکان و نوجوانان لیبیایی می پردازند. بر این اساس در بین کودکانی که از نیروهای قذافی سلاح […]

گزارشها از آموزش کودکان ۷ ساله توسط مزدوران معمر قذافی برای جنگ با انقلابیون حکایت دارد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، مزدوران قذافی برای مقابله با حملات انقلابیون و جنگنده های ناتو به آموزش کودکان و نوجوانان لیبیایی می پردازند.

بر این اساس در بین کودکانی که از نیروهای قذافی سلاح دریافت کرده و در حال آموزش برای جنگ داخلی با مخالفان وی هستند، کودکانی ۷ ساله نیز به چشم می خورند.

هر چند به نظر نمی رسد این کودکان توانایی حضور در جبهه نبرد را داشته باشند اما تصاویر موجود دستکم از تمرین نظامی و کمک آنان به نیروهای نظامی در پشت صحنه جنگ حکایت دارد. این در حالی است که چنین موضوعی در بین انقلابیون و نیروهای مردمی مخالف قذافی نیز دیده می شود.

همچنین مزدوران قذافی با پخش سلاح و مهمات در بین زنان ساکن بخشهای تحت کنترل خود و آموزش آنان پای غیرنظامیان بیشتری را به جنگ بازکرده اند. قذافی در آخرین اظهارات خود از هوادارانش خواست به میدان آمده و برای وی بجنگند.

از سوی دیگر گروههای مدافع حقوق بشر از غارت فروشگاهها، مراکز درمانی و خانه ها در شهرهای محل درگیری از سوی هر دو طرف درگیر لیبی خبر داده و خواستار پایان تخریب اموال عمومی شده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5643

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر