4

واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در سال جاری

  • کد خبر : 5650
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۰

رئیس کمیسیون اصل ۴۴ و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پولادگر که شامگاه چهارشنبه در همایش صنعت و ورزش به میزبانی اصفهان سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: این دو باشگاه قطعا […]

رئیس کمیسیون اصل ۴۴ و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پولادگر که شامگاه چهارشنبه در همایش صنعت و ورزش به میزبانی اصفهان سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: این دو باشگاه قطعا امسال با طی مراحل قانونی به بخش خصوصی واگذار خواهند شد و اگر در بازار اول، دوم و سوم به فروش نروند مانند باشگاه راه‌آهن در فرابورس به فروش خواهند رفت.

وی در مورد باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز گفت: این باشگاه اگر می‌خواهد به حیات خود ادامه دهد باید به بخش خصوصی واگذار شود. تا زمانی که این باشگاه در اختیار دولت باشد نمی تواند ردیف بودجه داشته باشد.

رئیس کمیسیون اصل ۴۴ از باشگاه های سپاهان، مس، سایپا، پیکان، فولاد و تراکتورسازی به عنوان باشگاه های خصوصی نام برد و خاطرنشان کرد: این باشگاه به دلیل اینکه ۵۰ درصد سهام شان را به بخش خصوصی واگذار کرده اند و زیر مجموعه شرکت های خصوصی هستند از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز یک باشگاه خصوصی محسوب می شوند.

پولادگر در مورد شرایط استقلال و پرسپولیس گفت: این دو باشگاه اساسنامه خود را در قالب بخش خصوصی تغییر داده اند. به همین دلیل تلاش می کنیم که در سالجاری زمینه واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی را هم فراهم کنیم تا از نظر حقوقی هم خصوصی شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر