1

مدل جدید برای نشان دادن اعتراض یک نماینده مجلس

  • کد خبر : 56672
  • ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۱

نماینده مردم مشکین شهر در جلسه امروز مجلس درپی ناکام ماندن از بیان تذکر خود با نوشتن این جمله که هیات رئیسه زور می گوید، بر روی مقوا اعتراض خود را به نسبت به هیات رئیسه اعلام کرد.

 یونس اسدی نماینده مردم مشکین شهر در جلسه علنی امروز مجلس و در خلال برررسی جزئیات طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاههای اجرایی از عضویت در هیات های مدیره و مدیرعامل تذکری را خطاب به رئیس مجلس بیان کرد.

وی  در بیان تذکر خود بر اساس تبصره ۱ ماده ۱۰۴ آیین ناکمه داخلی مجلس گفت:  ما نامه ای را با امضای ۵۰ تن از نمایندگان مجلس به هیات رئیسه داده ایم و ماده ۱۰۴ آئین نامه صراحتا ذکر می کند که اگر ۵۰ نفر از نمایندگان  نامه ای را امضا کردند باید این طرح با اولویت در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر اسدی اظهار داشت: تشکیک اداره جلسه مجلس با هیات رئیسه است و ما نمی توانیم در خلال بررسی یک طرح، طرح دیگری را بیان کنیم.

اصرار نماینده مردم مشکین شهر در تذکر خود تا جایی ادامه داشت که میکروفن وی قطع شد و اسدی همچنان تذکر خود را با فریاد اعلام می کرد.

بعد از گذشت دقایقی این نماینده در واکنش به بی توجهی لاریجانی به تذکر وی پلاکارد دست نوشته ای را بلند کرد که بر روی آن نوشته شده بود “هیات رئیسه زور می گوید”.

این اقدام نماینده مردم مشکین شهر سوژه مناسبی برای عکاسان در داخل مجلس شد.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=56672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر