1

توزیع دستگاه شنود میان مخالفان سوری

  • کد خبر : 5722
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۹

منابع موثق سوری اعلام کردند که “رابرت فورد” سفیر آمریکا در دمشق در دخالت آشکار در امور داخلی سوریه دستگاههای شنود در میان تظاهرات کنندگان استان حماه پخش کرده است. روزنامه السفیر نوشت: منابع موثق در دمشق فاش کردند: “رابرت فورد” سفیر آمریکا در سوریه که روز پنجشنبه و جمعه گذشته به استان “حماه” رفته […]

منابع موثق سوری اعلام کردند که “رابرت فورد” سفیر آمریکا در دمشق در دخالت آشکار در امور داخلی سوریه دستگاههای شنود در میان تظاهرات کنندگان استان حماه پخش کرده است.

روزنامه السفیر نوشت: منابع موثق در دمشق فاش کردند: “رابرت فورد” سفیر آمریکا در سوریه که روز پنجشنبه و جمعه گذشته به استان “حماه” رفته بود دستگاههای شنود و پخش مستقیم را به طور مخفیانه میان تظاهرات کنندگان پخش کرده است.

 
این منابع افزودند: هدف از این اقدام عبارت است از جمع آوری تصاویر از تظاهرات و پخش مستقیم آن و نیز شنود و جاسوسی نیروهای امنیتی و پلیس در مناطق بحرانی است و به گونه ای جاسازی می شود که احتمال کشف آنها وجود ندارد.

 
منابع فوق تصریح کردند: دستگاههای امنیتی سوریه تعدادی از این دستگاهها  را ضبط کرده و افرادی را در این راستا دستگیر کرده است.

 
این منابع بیان کردند: این دستگاهها در بالکونهای مشرف به دستگاههای امنیتی و نهادهای دولتی تعبیه می شود و کشف آنها از فاصله دور غیر ممکن است. دستگاههای فوق از دقت فوق العاده ای برخوردار است و جلب توجه نمی کند.

 
منابع فوق اعلام کردند: این دستگاهها در کیفهای دیپلماتیک جاسازی و به احتمال زیاد برخی از آنها از لبنان وارد سوریه شده و بسیاری از آنها نزد مخالفان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5722

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر