1

بازدید سفیر چین از باغ ملی عباس آباد

  • کد خبر : 57340
  • ۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۸:۲۵

یوهونگ‌‌یانگ در ادامه سفرهای خود به استان‌های شمالی ایران، بازدیدی از منطقه تفریحی توریستی و باغ ملی عباس آباد بهشهر داشت.

وی که به اتفاق همسر و مسئولان فرهنگی، کنسولی و سیاسی سفارت جمهوری خلق چین به ایران سفر کرده بود، از دیدن جاذبه‌های ایرانی و فرصت‌های گردشگری و اقتصادی اظهار رضایت کرد و گفت: این دولتمردان هستند که باید برای سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی کنند.

یوهونگ‌یانگ هدف از سفرهای خود را آشنایی با مناطق مختلف جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: این سفرها باعث می‌شود تا اطلاعات خوبی را از مناطق مختلف ایران به دست بیاوریم و آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌های فرهنگی، سرمایه‌گذاری و گردشگری بین ایران و چین مد نظر قرار دهیم.

وی از موزه کوچک واقع در باغ ملی عباس آباد هم دیدن کرد و در مسیر برگشت به مرکز استان، به اتفاق ابراهیم طاهری سرپرست دفتر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بهشهر، از تپه باستانی گوهر تپه و سایت موزه آن بازدید کرد.

گفتنی است، باغ ملی عباس آباد بهشهر یکی از باغ‌های ایرانی به سبک معماری دوران صفویه است و گوهر تپه بهشهر یکی از تپه‌های باستانی و مهم شمال ایران به شمار می‌رود که کارشناسان میراث فرهنگی، قدمت آن را تا هفت هزار سال قبل تخمین زده‌اند.منبع فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر