2

چاوز: قذافی پیر مقاومت کن، شجاع باش، زنده باد لیبی

  • کد خبر : 5760
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷

هوگو چاوز، رئیس جمهوری ونزوئلا در نشست وزیران خود که از شبکه تلویزیونی این کشور پخش شد، گفت: این کاملا نادرست است که قدرت‌های اروپایی به حملات نظامی خود علیه اهدافی در لیبی ادامه می‌دهند چراکه معمر قذافی، بارها خواستار آتش بس شده است.هوگو چاوز با ارسال پیامی در حمایت از قذافی از وی خواست […]

هوگو چاوز، رئیس جمهوری ونزوئلا در نشست وزیران خود که از شبکه تلویزیونی این کشور پخش شد، گفت: این کاملا نادرست است که قدرت‌های اروپایی به حملات نظامی خود علیه اهدافی در لیبی ادامه می‌دهند چراکه معمر قذافی، بارها خواستار آتش بس شده است.هوگو چاوز با ارسال پیامی در حمایت از قذافی از وی خواست مقاومت کند؛ از ناتو خواست حملات هوایی خود به شمال لیبی را متوقف کند و به کشورهای اروپایی گفت که نگران مسائل داخلی خود باشند..

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، هوگو چاوز، رئیس جمهوری ونزوئلا در نشست وزیران خود که از شبکه تلویزیونی این کشور پخش شد، گفت: این کاملا نادرست است که قدرت‌های اروپایی به حملات نظامی خود علیه اهدافی در لیبی ادامه می‌دهند چراکه معمر قذافی، بارها خواستار آتش بس شده است.

وی با اعلام این نکته که ونزوئلا با لیبی همراه است، باردیگر از قدرت‌های غربی خواست به میانجی گری برای آغاز مذاکرات میان انقلابیون و دولت لیبی بپردازند.

رئیس جمهوری ونزوئلا گفت: لیبیایی‌ها قهرمان هستند، زنده باد لیبی و استقلالش. ما با شما هستیم.

براساس گزارش خبرگزاری شینهوا، چاوز تاکید کرد که قدرت‌های اروپایی به جای جنگ باید بر حل و فصل بحران اقتصادی خود که گریبانگیر منطقه یورو شده، متمرکز شوند.

وی افزود: کشورهای اروپایی باید از این بازی شطرنج دست بردارند و به دنبال حل مشکلات خود باشند. در آن صورت راه صلح و آرامش و حرکت جهان به سوی عدالت و تعادل باز خواهد شد.

چاوز گفت: رهبران فرانسه، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا که اکنون مخالف رژیم لیبی هستند، یک سال پیش در حال معامله تجاری با این کشور بودند.

وی افزود: قذافی پیر مقاومت می‌کند؛ قذافی شجاع باش؛ شجاع باش.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر