4

خواننده مستهجن در برنامه نیمه شعبان

  • کد خبر : 5800
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش پایگاه ۵۹۸، همه ساله به مناسبت اعیاد شعبانیه در این ماه مبارک جشن و مراسم های فراوانی در اقسا نقاط میهن اسلامیان برگزار می گردد که در میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به اوج می رسد. همواره یکی از دغدغه های بزرگان و علمای دین درباره چگونگی برگزاری این مراسمات و جشن […]

به گزارش پایگاه ۵۹۸، همه ساله به مناسبت اعیاد شعبانیه در این ماه مبارک جشن و مراسم های فراوانی در اقسا نقاط میهن اسلامیان برگزار می گردد که در میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به اوج می رسد.

همواره یکی از دغدغه های بزرگان و علمای دین درباره چگونگی برگزاری این مراسمات و جشن ها بوده است. این بزرگان که کلامشان معیار تطابق اعمال با شرع مقدس است بارها به مناسبت های مختلف نگرانی خود را در مورد انحرافات و ناهنجاریهایی که در این گونه جشنها رایج گردیده است اعلام نموده اند و به کرات از مسئولین امر و دستگاه های ذیربط برنامه ریزی و اصلاح در این برنامه ها را خواستار شدند

به همین منظور فائزون از برگزاری جشنی با نام جشن بزرگ نیمه شعبان با دعوت از یک خواننده مستهجن در کرمانشاه خبر داد.

در مراسمی که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی! استان کرمانشاه با یکی از گروه های هنری آن استان برگزار می گردد از خواننده غیرمجاز کرمانشاهی (بابک رحمانی) دعوت به عمل آمده است که بنر و تراکت های تبلیغاتی وسیعی برای این مراسم در سطح استان کرمانشاه توزیع گردیده است.

این خواننده زیر زمینی که در آلبوم های گذشته خود به خواندن در خصوص مسائل غیر اخلاقی و مستهجن پرداخته است بارها توسط پلیس امنیت اخلاقی آن استان مورد تعقیب قرار گرفته است.

عاملی که تعجب همگان را بیش از پیش بر می انگیزد همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با این فرد و گروه مستهجن می باشد.

جا دارد که بار دیگر مسئولان و متولیان فرهنگی کرمانشاه، شرح وظایف خود را بخوانند که تا خدایی ناکرده به نام گسترش فرهنگ دینی در دام گسترش فساد و نا هنجاری های اخلاقی نیفتند و این اعیاد را که میتواند نقطه اتصال معنوی جوانان با امام زمان باشد به نقطه اتصال با خوانندگان زیر زمینی و مستهجن تبدیل ننمایند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر