1

روح الله داداشی روز دوشنبه تشییع می‌شود

  • کد خبر : 5874
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵

رئیس شورای تامین و فرماندار کرج گفت: عملیات ویژه شناسایی و دستگیری عاملان قتل “داداشی” آغاز شده است و متهمان به زودی به دست قانون سپرده شده و مجازات می شوند. مهدی ایران نژاد اظهار داشت: از آغازین ساعات وقوع قتل ورزشکار کرجی مسئولین کرج به همراه نیروی انتظامی با توجه به اهمیت این موضوع […]

رئیس شورای تامین و فرماندار کرج گفت: عملیات ویژه شناسایی و دستگیری عاملان قتل “داداشی” آغاز شده است و متهمان به زودی به دست قانون سپرده شده و مجازات می شوند.

مهدی ایران نژاد اظهار داشت: از آغازین ساعات وقوع قتل ورزشکار کرجی مسئولین کرج به همراه نیروی انتظامی با توجه به اهمیت این موضوع در تلاش برای بررسی جزئیات حادثه قتل ورزشکار کرجی هستند.

وی افزود: در همین راستا عملیات ویژه شناسایی و دستگیری عاملان حادثه آغاز شده است. این مسئول با بیان تسلیت به خانواده مرحوم داداشی و جامعه ورزش کشور از تلاشهای جدی برای شناسایی عوامل این حادثه و مجازات آنان خبر داد.

روح الله داداشی روز دوشنبه تشییع می‌شود
پیکر مرحوم روح الله داداشی قهرمان قویترین مردان ایران و جهان فردا تشییع و به خاک سپرده می‌شود. شامگاه شنبه روح الله داداشی قهرمان رقابتهای قوی ترین مردان ایران و جهان در درگیری با برخی افراد ناشناش به قتل رسید.

خانواده مرحوم داداشی در گفتگو با مهر اعلام کردند: پیکر این ورزشکار فردا از مقابل منزل وی در خیابان مالک اشتر حصارک به سمت امامزاده محمد (ص) شهرستان کرج تشییع می شود. محل خاکسپاری پیکر این ورزشکار هنوز مشخص نشده است و احتمال دارد وی به قطعه نام آوران بهشت زهرا منتقل شود و یا در یکی از امامزادگان محمد(ص) و یا امامزاده طاهر در کرج به خاک سپرده شود.

روح الله داداشی متولد سال ۱۳۶۰ بود و در دوران فعالیت ورزشی خود ۷ دوره قهرمانی کرج ، ۲ دوره قهرمانی تهران، ۲ دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یک دوره چهارم ایران، ۲ دوره سوم ایران یک دوره قهرمانی کشور، ۲ دوره قویترین مردان آهنین، یک دوره سوم جهان و یک دوره اول جهان را در کارنامه داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر