2

درخواست شرکت کفش‌سازی از رئیس‌جمهوری

  • کد خبر : 58755
  • ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸

افزایش روند بیکاری در آمریکا، یکی از شرکت‌های کفش‌سازی این کشور را بر آن داشت که از «باراک اوباما» خواهش کند که در مراسم تحلیف یک جفت از کفش‌های این شرکت را به پا کند.

افق نیوز به گزارش از  فارس به نقل از روزنامه آمریکایی «هافینگتون‌پست» نوشت: «رونالد ریگان»، «جرج بوش پدر»، «بیل کلینتون» و «جرج بوش پسر» همگی در مراسم تحلیف خود یک جفت کفش‌های شرکت کفش سازی «آلن ادموندز» را به پا کردند.

این در حالی است که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا ۴ سال پیش در مراسم ادای سوگند، سنت‌شکنی کرد و یک جفت کفش با برند متفاوتی به پا کرد.

هافینگتون‌پست ادامه داد، هم‌اکنون مدیراجرایی «آلن ادموندز»، کمپانی ۹۱ ساله آمریکا که اکثر کفش‌های این کشور را تولید می‌کند، ابراز امیدواری کرده است که اوباما اینبار در مراسم تحلیف خود انتخاب متفاوتی داشته باشد و یک جفت از کفش‌های این شرکت را به پا کند.

«پائول گرانگارد» مدیراجرایی آلن ادموندز به روزنامه هافینگتون‌پست گفت: با توجه به وضعیت بیکاری، شما می‌توانید امیدوار باشید که ابواما می‌خواهند برندهایی را بپوشد که در آمریکا ساخته شده است.

گرانگارد که شرکت وی ۶۰۰ کارگر در آمریکا را به استخدام درآورده است، می‌گوید: به شدت اطمینان دارد که انتخاب نوع کفش اوباما در حین مراسم تحلیف سال ۲۰۰۹، «کول هان» یک برند خارجی بوده است.

کمیته تحلیف ریاست‌جمهوری آمریکا هنوز پاسخ درخواست ایمیل شده برای اظهار نظر دراین زمینه را ارائه نداده است.

به دنبال رکود اقتصادی در آمریکا، شرکت آلن ادموندز مجبور به اخراج ۸ درصد از کارگران خود در سال ۲۰۰۸ شد اما به واسطه موجی از مشتریان جوانتر که این برند را پیدا کردند، دوباره پا گرفت.

شرکت آلن ادمونز به امید اینکه اوباما در مراسم تحلیف ۲۰۰۹ خود یک جفت از کفش‌های این شرکت را به پا کند، کفش‌ رسمی خود را به افتخار اوباما «هایدپارک» نامید اما اوباما در مراسم تحلیف خود کفش‌های این شرکت را به پا نکرد.

یکی از نمایندگان آلن ادمونز روز دوشنبه یک مرتبه دیگر با خیاط‌های رئیس‌جمهوری آمریکا تماس گرفت و از آنها درخواست کرد که در مراسم تحلیف از کفش‌ این شرکت استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=58755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر