2

امام جمعه موقت تهران لحظاتی پیش به دیدار طلبه ناهی از منکر رفت

  • کد خبر : 5896
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۹

عیادت آیت‌الله صدیقی از طلبه ناهی از منکر امام جمعه موقت تهران لحظاتی پیش به دیدار طلبه ناهی از منکر رفت و در جریان ریز حادثه و اقدامات پزشکی انجام شده برای سلامت وی قرار گرفت. افق – فارس، آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران که علی خلیلی، طلبه جوان ناهی از منکر از […]

عیادت آیت‌الله صدیقی از طلبه ناهی از منکر

امام جمعه موقت تهران لحظاتی پیش به دیدار طلبه ناهی از منکر رفت و در جریان ریز حادثه و اقدامات پزشکی انجام شده برای سلامت وی قرار گرفت.

افق – فارس، آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران که علی خلیلی، طلبه جوان ناهی از منکر از شاگردان وی در حوزه علمیه امام خمینی(ره) ازگل است، لحظاتی پیش در بیمارستان عرفان حاضر شد و با خانواده خلیلی به صحبت پرداخت و به آنها دلداری داد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بهبود حال علی خلیلی تاکید کرد: برای رسیدگی قضایی به این موضوع، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

گزارش خبرنگار حوادث فارس حاکی است پس از این دیدار، یاوری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در بیمارستان عرفان از خلیلی عیادت کرد.

مشاهدات خبرنگار ما حاکی است دقایقی پیش، طلبه ناهی از منکر با پلک زدن محدود، قدری از هوشیاری خود را به دست آورده است و امید می رود که به زودی به طور کامل به هوش بیاید.

نیمه‌ شب گذشته راکبان یک خودروی پراید قصد آزار و اذیت چند خانم جوان با ظاهر و پوشش معمولی در چهارراه سیدالشهدا واقع در بلوار پروین (تهرانپارس) را داشتند که با اعتراض چند نفر از جوانان محل که از هیئت عازم منزل بودند، درگیری آغاز شد.

در جریان این درگیری، یک طلبه جوان به نام علی خلیلی که به همراه دو نوجوان به رفتار ناشایست راکبان خودروی پراید و موتورسیکلتی که همراه آنها بود، اعتراض کرد، از سوی یکی از راکبان پراید و از ناحیه شاهرگ گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر