3

با کسب نتیجه ۱ بر صفر/ تماشاگران ناراضی خواستار کناره‌گیری رئیس فدراسیون فوتبال ایران شدند.

  • کد خبر : 5902
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۹

تماشاگران ناراضی خواستار کناره‌گیری رئیس فدراسیون فوتبال ایران شدند. به گزارش فارس، در دقیقه ۸۰ بازی ایران و ماداگاسکار که تماشاگران از شیوه بازی تیم ملی ایران ناراضی به نظر می‌رسیدند علیه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال شعار سر دادند و خواستار کناره‌گیری او شدند. این در حالی بود که گروهی از تماشاگران کفاشیان را […]

تماشاگران ناراضی خواستار کناره‌گیری رئیس فدراسیون فوتبال ایران شدند.

به گزارش فارس، در دقیقه ۸۰ بازی ایران و ماداگاسکار که تماشاگران از شیوه بازی تیم ملی ایران ناراضی به نظر می‌رسیدند علیه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال شعار سر دادند و خواستار کناره‌گیری او شدند. این در حالی بود که گروهی از تماشاگران کفاشیان را تشویق می‌کردند.

تماشاگران برای لحظاتی هم تیم ماداگاسکار را مورد تشویق قرار دادند.

 

تیم ملی فوتبال ایران برابر ماداگاسکار برد خفیفی کسب کرد
اولین دیدار رسمی تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری کارولوس‌ کی‌روش از ساعت ۱۹:۳۰ در حضور حدود ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم ملی برابر ماداگاسکار تیم صد و سی هشتم فیفا به برتری یک بر صفر دست یافت. این در حالی بود که ماداگاسکار از وجود لژیونرهایش بی‌بهره بود.

سید جلال حسینی در دقیقه ۱۸ با ضربه سر گلزنی کرد تا تیم ملی ایران پیروزی خفیفی برابر حریف گمنامش که در رده ۱۳۸ فیفا قرار دارد به دست آورد. بازیکنان ایران چند فرصت گلزنی را از دست دادند اما در مجموع انتظار بازی بهتری از تیم ملی ایران می‌رفت.

تماشاگران از نتیجه و شیوه بازی ناراضی بودند و برای لحظاتی تیم ماداگاسکار را تشویق کردند و علیه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال شعار سر دادند.

کارلوس کی‌روش در اولین مربیگری‌اش در تیم ملی در بازی رسمی در ورزشگاه آزادی تماشاگران را ناراضی به خانه فرستاد و برخی از آنها از دقیقه ۸۰ ورزشگاه را ترک کردند.

علی کریمی کاپیتان تیم ملی ایران در این بازی بود که بعد از تعویض در دقیقه ۶۹ بازوبند کاپیتانی به مهدی رحمتی رسید.

هدایت ممبینی قضاوت مسابقه را بر عهده داشت که به یک بازیکن از ماداگاسکار و مهرداد پولادی از ایران کارت زرد نشان داد.

تیم ملی ایران خود را برای دیدار با مالدیو آماده می‌کند. این بازی در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برگزار خواهد شد. بازی رفت اول مرداد در تهران و دیدار برگشت ۶ مرداد در مالدیو برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم ملی ایران:
سیدمهدی رحمتی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، احسان حاج صفی( از دقیقه ۴۵ مهرداد پولادی)، خسرو حیدری، میثم بائو( از دقیقه ۴۵ قاسم حدادی‌فر)، علی کریمی( از دقیقه ۶۹ مازیار زارع)، پژمان نوری( از دقیقه ۸۰ محمد قاضی)، کریم انصاری فرد، هادی نوروزی( از دقیقه ۷۰ حسین ماهینی) و مهرداد اولادی( از دقیقه ۴۵ سعید دقیقی)

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر