1

اصلاح طلبان فراری حقوق بگیر واشنگتن هستند.

  • کد خبر : 5932
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۵۲

یکی از عناصر فرصت طلب فراری که تا سال ها با نومحافظه کاران در آمریکا همکاری می کرد، تصریح کرد اصلاح طلبان فراری حقوق بگیر واشنگتن هستند. امیرعباس فخرآور ضمن مصاحبه با تلویزیون ضد انقلابی پارس، به موضوع پرداخت پول از سوی آمریکایی ها به اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: «آمریکایی ها همیشه تکه […]

یکی از عناصر فرصت طلب فراری که تا سال ها با نومحافظه کاران در آمریکا همکاری می کرد، تصریح کرد اصلاح طلبان فراری حقوق بگیر واشنگتن هستند.
امیرعباس فخرآور ضمن مصاحبه با تلویزیون ضد انقلابی پارس، به موضوع پرداخت پول از سوی آمریکایی ها به اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: «آمریکایی ها همیشه تکه هایی از گوشت جلوی اصلاح طلبان و غیرآنها می اندازند و در مقابل چیزهایی می خواهند.»
وی افزود: «از خود سازگارا بگیرید تا علی افشاری، تمام این طیف(اصلاح طلبان) تا خود دوستان دانشجو و شبه دانشجوی سابق ما، الان همه کارمند صدای آمریکا و حقوق بگیر رسمی دولت آمریکا هستند. همه دارند پول های دولتی دریافت می کنند».
وی که در جریان اغتشاشات ۱۸ تیر ۷۸ از کشور خارج و به آمریکا پناهنده شد، در ادامه با لو دادن برخی شگردهای آمریکایی ها برای حمایت مالی از عناصر خود گفت: «ما به سراغ سرمایه داران آمریکایی رفتیم. برای نمونه، صاحب «باشگاه هاکی روی یخ فیلادلزفیا» قبول کرد از ما حمایت مالی کند. ما پروژه های خود را به آنها می دادیم و آنها نیز بخشی از منابع مالی آن را تامین می کردند. مثلا پروژه می دادیم که برای پاک سازی بخش صدای آمریکا، احتیاج به چنین کمپینی داریم و این هم هزینه هایش است و آنها نیز قبول می کردند».
این خودزنی فخرآور پس از آن صورت می گیرد که وی متهم به همکاری با سیستم اطلاعاتی ایران شده است. نامبرده با برخی نومحافظه کاران ضد ایرانی و جنگ طلب آمریکایی ارتباطات گسترده ای به هم زده بود. برادر فخرآور پس از مدتی حضور در خارج کشور، به کمک وزارت اطلاعات به ایران بازگشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5932

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر