2

«روزی که آبرویمان رفت»

  • کد خبر : 61950
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۶:۵۲

یک نویسنده افغان گفت: نگارش کتاب «روزی که آبرویمان رفت» با موضوع تفاوت خشونت‌آمیز برخی شیوخ کشور افغانستان نسبت به زنان به اتمام رسید که در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

بتول سیدحیدری، نویسنده کشور افغانستان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا» درباره تازه‌ترین اثر در دست نگارش خود، بیان داشت: چندی پیش مجموعه داستانی را برای گروه سنی بزرگسالان به نگارش درآوردم که در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه عنوان این مجموعه داستان بلند را «روزی که آبرویمان رفت» نامگذاری کردم، اضافه کرد: این اثر در گذشته توانست به عنوان اثر برگزیده دومین «جایزه بین‌المللی ادبی لیراو» انتخاب شود.

به گفته سیدحیدری، مضمون کتاب «روزی که آبرویمان رفت» به تفاوت خشونت‌آمیز برخی شیوخ کشور افغانستان نسبت به زنان مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: در وهله نخست تلاش داشتم که کتاب «روزی که آبرویمان رفت» را در کشور ایران منتشر کنم اما به دلایلی این اثر را در آینده نزدیک در کشور افغانستان به چاپ خواهم رساند.

بر اساس این گزارش، بتول سیدحیدری سالهاست که در ایران زندگی می‌کند و علاوه بر گردندان جلسات داستان و شرکت فعال در انجمن‌های داستان‌نویسی به خصوص انجمن داستان‌نویسان جوان اصفهان، به نگارش داستان نیز اهتمام دارد و بیشتر قصه‌ها و سوژه‌هایش نیز حول زنان و مشکلاتشان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61950

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر