1

سقوط ۱۲۰ هزار تومانی سکه در بازار امروز

  • کد خبر : 62205
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵

گزارش میدانی از مرکز ارزفروشان تهرن از سقوط آزاد قیمت دلار و سکه در پی اعلام برنامه‌های جدید ارزی دولت و مجلس و آغاز دور پیش فروش سکه حکایت دارد.

 مهر از صرافی‌های واقع در میدان فردوسی تا چهارراه استانبول ( مرکز ارز فروشان تهران) گزارش داد: در پی اعلام برنامه‌های جدید ارزی دولت و و مجلس و آغاز دور جدید پیش فروش سکه در آینده‌ای نزدیک، کاهش قیمت انواع ارز و سکه در بازار آغاز شده است.
ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه قیمت سکه تمام بهار آزادی با ۱۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز در همین زمان، به یک میلیون و۴۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.
از بازار ارز هم خبر می‌رسد در پی اعلام برنامه جدید ارزی دولت و مجلس، قیمت دلار در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه با ۱۳۰ تومان کاهش نسبت به دیروز در همین زمان، به ۳۷۵۰ تومان رسیده است.
البته تعدادی از صرافان از درج قیمت انواع ارز و سکه در تابلوی قیمتی خود، خودداری کرده‌اند تا مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها در این بازار شوند.
فعالان بازار ارز و سکه پیش بینی می کنند که سقوط قیمت انواع ارز و سکه در روزهای آینده ادامه خواهد داشت. در حال حاضر قیمت یورو در بازار ۵۱۰۰ تومان، پوند ۶۰۰۰ تومان و درهم ۱۰۶۰ تومان است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62205

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر